Nemen Hallå!

Nu är man tillbaka.....Kom hem redan igår kväll...Jobbat idag! Trött och sliten som satan! Men varit en riktigt härlig och trevlig helg!
Vädret har varit på Vår sida och vi har klarat från regn och rusk....blåst har det gjort men ingen större fara!
Besviken över helgens båda lopp dock =(
På lördagen bommade jag 1:an rejält......Förbannat irriterande....kändes så bra när jag stod där i fållan och väntade på "växel" och få min karta kastad över staketet....Men men.....orienteringen vill inte vara på min sida från början tyvärr! Mina fina svordommar hördes långan väg ute i skogen kan jag ju meddela =(
Sedan gick det iaf hyfsat resten av banan, men min "jävlaranamma" känsla taggades av lite och banan gick av i ett ganska lugnt och orienteringsmässigt riktigt lopp...! Har en förmåga att alltid gå till höger om kontrollerna, men klarade mig från några större bommar resten av banan och det är jag glad för! =)
  

Söndagens tävling började bra.....men i mitten av banan gick det käpp rätt åt helvete... =(
OCH i SAMMA ståk som lördagens bom! Helt otroligt - jag förstår inte hur man kan vara så jädra klumpig och bomma så mycket .... Och jävligast av allt är att jag inte riktigt vågar lite på mig själv....
Jaja, nu ska skorna ställas på hyllan....och kompassen gömmas undan till nästa säsong!
Orienteringen ska jag dock hålla igång i vinter - ska åka några skidO tävlingar - känner mig pigg och glad och vill verkligen komma igång! Motivationen är på G!

LIVET ÄR PÅ G!!!
Jag har kommit fram till vad jag vill bli när jag blir stor! =)
Och det har verkligen lättat en STOR sten från mitt hjärta! Nu gäller där bara att börja söka och hålla tummarna!
Och jag är verkligen sugen på att börja läsa - Känns toppen!

Jaha, blev lite text =/
Och inget kanske för vissa av intresse!?
Menmen, en uppdate blev det.

Denna vecka väntar jobb och sedan på torsdag så åker jag åter ner till Sthlm igen! Dags för min BodyPUMP utbildning!
Känns gött. Riktigt Roligt, samtidigt som jag är nervös och det är Pirrigt! Men, det är bara bra att man är nervös - måttligt nervös - då går allt så mycket bättre!

Nej....vad säger Ni....
Dags att sluta skriva och avsluta med en bild kanske!?



Kram och Hej på Er

...btw...

ÅHHHHHH - Vad jag längtar till snön och vintern!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du e högervriden det visste man inte, det blir till å bomma igen bomen om det ska bli något.



Undrar just vad du cka bli när du blir stor väntar ihärdigt på fortsättning - tro mig förstå vad det kan vara.

2008-10-13 @ 22:47:38
Postat av: Paulin

Fina bilder, oh jag längtar så himla mycket till vintern jag med! Men nu blir jag ju nyfiken, vad funderar du på att bli när du blir stor??? ;)

2008-10-14 @ 07:50:01
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Kickan

Hello! Tror du skulle passa skitbra som jägmästare! Ylva, som jag bor med här i Umeå läser till det, är inne på 2:a året nu. Hon trivs hur bra som helst! Och dom får göra massa roliga saker och har massa fält! Har du sökt? Blir du umeåbo, eller pendlande ö-viksbo? kramar

2008-10-14 @ 21:35:43
URL: http://kickan.blogg.se/
Postat av: Linda

Med sådanan där härliga bilder så kan ju vem som helst börja längta till vintern! :) Kom nyss på att det är bara två månader kvar till jul också... :P Hoppas snön kommer snart! Kram

2008-10-15 @ 14:22:39
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Theres E

hej Gumman.

Det låter ju kul att du ska iväg. :)

Hoppas det går bra med allt. Men det tror jag nog.

Men annars förutom några bommar verkar ju allt vara bra med dig ;)

Härligt att höra.

Saknar dig tösen. Nä nu ska jag se en film tror jag och softa lite.

Sen måste jag säga.. lika snygga bilder som vanligt :)

KRAM

2008-10-15 @ 21:03:28
URL: http://lillasysteredstrom.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0