Sent på kvällen

Oj, nu är det snart natten....jag borde ha legat till sängs för längelänge sedan.... =/
Men jag har faktiskt suttit och tittat på Clintan! =) Grym han är!
Sedan har jag som sagt fotat lite ikväll...
Men eftersom det är väldigt torftigt med kommentarer så antar jag att det inte var något som föll er i smaken.... =/
Det är faktiskt tråkigt att blogga när man ser att folk är inne men inte kan lämna ett litet pytte spår efter sig! Som så mycket roligare att skriva och man känner för en mer "daglig uppdatering"  om man ser att det är något som intresserar Er! . . .
Äh....känns som om jag gnällt på dessa j*dra kommentarerna i alla inlägg här på slutet....Ska sluta....ser ju att det faktiskt inte hjälper! . . .

Annars...ja...imorgon ska jag äntligen ta mig in till frisören och ordna med min utväxt... ser ju ut som "hej kom och hjälp mig"...! Blir nog en dm kortare också...
Sedan blir det väl en kortare tur ute på stan - Kika runt på lite onödiga ting som jag alldeles säkert skulle bli glad över att äga...
Forhoppningsvis så tänker jag till en extra gång innan jag öppnar plånboken... =/
....Vem vet =)    (förhoppningsvis sa jag!)    *ler*


Ida.....hemma imorgon!? Eller har Du hunnit dra iväg på läger!?
Annars - Vad tros om en fika tillsammans med en gammal föredetta grådassig sambo!?
Jag bjuder Dig! =)

Nej....avslutar kvällens (nattens) inlägg med två gamla favoriter =)
Mitt Hjärta ♥




......Nej fasen också......Dags att Hoppa i säng!

God Natt på Er!


De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!
Citat av Arne Hegerfors



Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du får en bra dag i stan =) fina bilder! =) Kram Sandra

2008-10-07 @ 06:43:12
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Renata

"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"

Citat av Arne Hegerfors



Haha!:D

Vilken film med Clintan kollade du?^^

Kram!

2008-10-07 @ 22:15:59
Postat av: Linda

Hej! Kommenterar så gott jag kan! ;) Vilka fina bilder på underbara Harry! Han har som verkligen blivit storgrabb nu! :P

Och vilket roligt citat! ^^, Har känt mej rätt "däven" ikväll, men att kika in i din blogg fick mej att le! :) Saknade dej på pumpen idag! Massa härliga höstkramar till dej från mej!

2008-10-07 @ 23:22:29
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja Harry (Vilket namn igentligen) - lite coolt tycker jag! Han e cool liksom sin matte...

2008-10-08 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0