Fredagkväll....

Äh....satt och filurade ut en bra rubrik...men....äh, inte så hajpo idag....får inte till någon =(

Precis kikat på IDOL - Uscha så många bra det är....Men jag har ju min klara favorit! Och har haft från alldra första gången jag såg .... honom .... Ja..... =) Ska jag avslöja!?

Jag skrek av förtjusning redan första gången jag såg honom som sagt! Sa till Micke direkt.....Att Jag har blivit Kär! *ler*
Alltså.....Denna Killen är GRYM!

Jaha....lite update om dagen....Jobbat, jobbat, burit, städat, jobbat.....ja..... Typ dagen i det stora dårå *skratt*
Kom hem....slängde mig i famnen på Micke, pussade på´n som en galning.
Men sedan kröp jag nog ner som en liten knodd i soffan och bara myste....Var inte långt ifrån sömn!

Kvällens middag blev iaf EN HELT OUTSTANDING Middag som jag fått receptet utav Aurelia! Klockren! Tyvärr var jag sen med kameran och det blev tyvärr ingen bild på underverket....MEN gott var det!

Äh....Förlåt hörrni....vet inte vad jag ska skriva....önskar jag hade något SKOJ att berätta! Men tyvärr måste jag meddela att det har jag inte =(
Imorgon hoppas jag iaf på Sheltiträff med tjejerna med vovvar! Harry har inte fått träffa några kompisar på HUR länge som helst! Jag hoppas verkligen att det funkar för Oss alla imorgon!? Vad säger Ni!? Tid & Plats!?

Ska strax slita mig från datorn och förflytta mig in mot köket, tänkte överraska karln i huset med lite smarriga smörgåsar och lite smågott fika. Ska sitta och mysa och gotta Oss med det till en film som börjar (om inte alls så länge) Så dags för mig att skynda på kanske!
Blir lite goda ostar med smått och gott! =)

Är riktigt glad idag, fick höra av en gammal kompis som jag inte pratat med på länge! Ett Kärt Återseende! Vet att Du är in och läser! Känn Dig träffad - Du är helt suverän! Alltid lika roligt att prata!

Nej som sagt.....Dags för mig att börja med myspysfikat! =)
Sedan blir det MYSPYS tillsammans med min alldeles egna karl♥ isoffan!


Jag Älskar Dig =)

Och vet Ni......Vad skulle jag vara utan Mina systrar!?

Jag Älskar ER!!!!!



Puss och GodNatt på Er!

Kommentarer
Postat av: Ida

hallå där!!

men visst har jag tid...

Det var ju till och med någon som skulle höra av sig om hon skulle in till stan... hmm undra vem??

Så du har tankar på plugg :P

långhårig... Jo såg det :P

Jag oxå fast inte så långt.



kramen

2008-10-04 @ 22:26:09
Postat av: Anonym

Ang Idol: Håller med om att Lars är GRYM!^^

2008-10-05 @ 13:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0