TRÄNINGSVÄRK ÄR GÖTT!!!

Vad tro om lite update även idag!?
JAG ÄR HELT MÖR I KROPPEN! Så ont i alla muskler jag någonsin kan tänkas ha i min kropp! MEN FASEN SÅ ROLIGT OCH GÖTT DET KÄNNS! Jag verkligen Stortrivs!
Det enda jag bara inte får till - var dansen idag....Ja....ett sätt att försöka få in taktkänsla i kroppen....hmm....får träna in den på annat sätt, för att se Eleonore dansa - är ingen fin syn!
Men idag har vi kört Pumppasset hela tre ggr! Sedan en snabbare Feedback på det vi kan göra bättre, det är det jag fått i läxa till imorgon!
Efter det var det bara att ladda upp inför ännu en tuff timma! TUNG Cirkelträning! Det var bara att MAXA på allt!
Tänk Er själva - efter den tuffa dag vi hade igår, efter min gårdagskväll med att bara nöta och nöta in UTFALLS-låten Och idag TRE hela Bodypumppass.....så.....Har jag gjort 100 riktiga UPPHOPP! Ni tror inte att det känns i mina lår!? - SOM SATAN!!! Ända ner till golvet och sedan högt som satan upp i luften! Det vore ju FAN om man inte skulle vara mör!? Eller!?
Men - Jag säger det igen! JAG ÄLSKAR TRÄNINGSVÄRK!
Och jag kan bara säga att vår Lärare är HELT SUVERÄN!

Nej.....vet Ni....jag ska faktiskt sätta igång min låt igen =) NÖTA in utfallen! Låta det riktigt svida där bak i rumpan.
Vilket ass man kommer få, för detta ska jag fortsätta med!

(Det är bara att börja ladda Älskling - för när jag kommer hem nu så ska vi börja köra den låten tillsammans med ett antal armhävningar och situps VARJE KVÄLL! - Jag Älskar Dig ;)

Hmm....På Återseende!
STORA KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0