wow

Idag har jag haft skitskoj! Mycket träning - OCH IMORGON BLIR DET ÄNNU MER! Yeah!
Precis kommit tillbaka! Idag hade vi lektion från klockan 8.00 till 16.00 - Mycket träning, mycket teori, mycket skoj och stim - MYCKET UTAV ALLT!
Och måste bara säga!
Fy fanken vilken underbar Människa vi har som lärare! Hon är helt fenomenal!
Hon får oss verkligen att bli hur taggad som helst och gör det så himla roligt!
Nej vet ni vad - detta får mig att må bra!!!
Sitter iaf nu och trycker i mig en köttbullsmacka med rödbetsallad och dricker en gainomax!
Ska strax dra igång min läxa till imorgon! Vi har fått våra egna låtar - OCH jag har fått utfallen!
Spytungt och SÅ HÄRLIGT!
Så ikväll blir det nöta nöta nöta!
Har satt in två raster....middagspaus och...Idolpaus.... =) Där jag ska festa med lite goda frukter och körsbärstomater!!!
Åh..
Nej...ska klämmig i mig en Satsumas också nu när jag ändå är på G!

(Vet ni vem jag sett idag! Tränar tydligen på samma gym där vi håller till! - Gry Forsell - SÅ Coolt! - Det är det för en liten Norrlands brutta som mig! - Henne gillar jag skarpt!)

Nej....dags att sätta igång med träningen! Ingen vila här inte! Imorgon väntar som sagt bara ännu mera träning, där vi själva ska hålla i våra egna låtar också! Jag då med mina utfall. Sedan blir det MAX-styrka!
ÅHHHH....Fatta ni hur man njuter!

Nej....Hej Hopp på Er!

Kramen


Kommentarer
Postat av: Ida

Jasså

Det är full rulle men när drar du in te stan då???

2008-10-17 @ 21:32:21
Postat av: Eleonore svarar

Nemen HEJ Ida!

När Du är sugen på en fika!!!

Jag är skyldig Dig en! =)



Kramen på Dig

2008-10-17 @ 21:56:18
Postat av: Ida

tjaba!

Alltid typ...

Nä, då men du kan väl höra av dig är som hemma lite nu =)

ciao

2008-10-18 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0