A LIST....

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Ja...men va fan....inte en aning....
Tycker du att du är attraktiv: Må nå piffa till mig jävligt bra då....sedan är man ju så dålig på det också....hmm...nja....
Vad är du allergisk mot: Sura griniga gamla tanter...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej för fan! Skulle nå inte klara mig utan älgköttet...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Gotthard, Göte...Bartolomeus.....
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: EN på varje nyckelknippa....hmmm...tänkt länge att jag borde slå mina nyckelknippor ihop...men blir inte av...
Vilken svordom använder du mest: HelvEETE, Din Sate, Satana Perrkille.... (sedan om stavningen inte är den rätta skiter jag i....skriver det ju aldrig.....skriker det ju bara!) Jävla SKIT!!!....Ja...som hon jag snodde listan av....Min mamma läser faktiskt...inte värt att släppa fler kråkor! opps.....förlåt....glömde.....FAN!!!
Äger du en iPod: Ja, MP3, Ipod, Telefon....what the häck!!! Sammen Like!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Ja....tidigt som satan dom dagar jag ska upp....
Hur många resväskor äger du: Hmm.....hårda....*skratt*.... Non....men många mjuka....
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Hammarbeach, Konsum....ja....där jag är för tillfället och kommer på att "fan....vad ska jag äta för mat idag!?" 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja =) För FAN! Fastnar inte riktigt på kort...
Har några av dina vänner barn: MÅNGA.....
Har någon någonsin kallat dig lat: Ja....faktiskt....Fan....måste få vara lat ibland också!
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: okej...få bli bilens då.....hmmm....Tenacious D
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Oj Duö....länge sedan jag drack OBOY! Roligt att säga dock....kanske ska börja!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Och det tror ni jag berättar här! Nej...här håller man käft!
Vad åt du till middag: Hmm....inte ätit den ännu...men idag blir det potato, sås och fisk....snabbmiddag....träningskväll ikväll...
Använder du huvtröjor: Japp....Jag min lilla märkesfjant!
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Tror inte det...men känns som om jag snackar skit....måste tänka....
Vem var den sista som ringde dig: Från ett av mina jobb!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Den där man blir så blöt i..... ;) Stocken.....Tolka det hur ni vill.... *asg*
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Alldeles säkert! MEN det bjuder jag på!
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0696
Tittade du på tecknat när du var liten: JA mannen!
Hur många syskon har du: 1 äldre och två yngre!
Är du blyg inför det motsatta könet: Inte för fem öre!
Äger du några band t-shirts: Nej...fasen...
När flög du senast? Ojdu....det är ju LÄNGE sedan....senast jag var utomlands!
Hur många stolar står kring ditt köksbord: fore....greena (Thihi.....fasen så jag får till det idag!)
Pratar du några andra språk: Ja, isch been very gut i french, doitche, english, för att inte tala om Svenska! Danska haaar jai veldi svårt föurr....lären meij! Ni ser ju....blir ju för fan norska!!! Faller dock som en fura i stormvind för Norska! OCH ÄKTA NORRLÄNSKA!!!
Diskar du din egen disk: Ja, om ingen annan gör det!
Har du gråtit offentligt: Japp....
Försöker du alltid lära dig nya saker: Jag är ju så jävla smart redan....jag suger åt mig som en svamp....!!!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vill tatuera mig!!! NU.....bara så jävla rädd att jag ska sitta och skrika tatuerarn i örat!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Vill han så....annars kan väl jag....!? eller!?
Kan du kasta macka: Gjorde det ju för fasen hur greet som helst förr i tiden....NU....Nej....fasen också!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Idrott....Samhälle....guess why....Thihi....Ja...matte också....2+4....3+3....1+5....8-2.....vad blir det!?
Gillar du att flyga flygplan: Ja...men inte utan mina tögömmin!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: humor....man måste skratta!!!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: en oattraktiv som jag faller för är ju för mig väldigt attraktiv och inte det minsta oattraktiv utan helt out standing!!
När sov du senast på golvet: Det var länge sedan....eller vänta....nej....räknas marken!? fumpff månaders ago!
Vilken är din favoritdrink: Citrusdrink!
Gillar du din boendesituation: Nej...fasen det gör jag inte!!! Jag vill FLYTTA!!!! Trivs där jag bor...men bor i en flyttkartong!!!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Ja,du.....det har jag fortfarande inte kommit på!
Äter du frukost dagligen: Never....är jävligt dålig på det!
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej =(....inte direkt....!
Vilken är din favoritfrukt: Satsumas
Tror du på liv på andra planeter: Om jag gör!
Tror du att Gud är man eller kvinna: Eller helt enkelt ett påhitt? (detta svar sparade jag....för jag håller helt och fullt med!)
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Ja....jag var ju inte född...hur fan ska jag veta!!!???
Gillar du senap: Japp...Johnny's
Skulle du säga att du är trendig: Öh....Nej...inte det minsta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, vilket gott skratt jag fick mig nu! Var du på halvtaskigt humör eller? Kanske en smula förbannad när du skrev? Askul tycker jag : )Kram!

2008-09-16 @ 18:29:55
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0