Grytor och Älgskog!

Jamen Tjena!

Nu sitter man här igen....fasen, för att komma upp i samma besökare som för någon dag sedan så lär jag måste börja i bra mycket bättre tid än vad jag nu gör... Har dessutom inte tid att sitta här speciellt länge! Harry ska ut på en kortare promenad innan jag själv sticker iväg för att träna. (Ja....hade jag kunnat haft honom med mig så skulle jag haft det!) Men ska iväg och köra spinc.....
Får se om jag hinner ut med kajaken innan mörkret faller....DÅ får han följa! =)
HOPPAS HOPPAS att jag hinner!

Har faktiskt mycket jag ska hinna med innan dagen nått sitt slut...men en dag även imorgon och på fredag! Ta´t lugnt!

Satt här och funderade på en sak iaf.....att många som lär känna folk genom bloggarna.....borde dra till med en massa listor som får mig att svara på en massa olika konstiga frågor! Japp....får blir när jag kommit gem igen.....men är det någon som har något bra förslag på någon nice lista....Låt höra!

Nej....fasen ombyte och iväg!

(återkommer om den konstiga rubriken! =)


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Paulin

Ja de är ju det! Näpp, kunde inte jobba på lördag, jobbar på söndag jag :)

2008-09-17 @ 11:59:54
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter som en bra idé att du gör, för då kan jag sno dina listor sen ; ) Bara jag får tid så ska jag leta reda på nån kul lista åt dig! Kram

2008-09-17 @ 15:50:02
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0