I´m Back

Eller det vet jag väl inte riktigt.....för jag är långt ifrån pigg...
Vet ej vad det varit med mig.....trött i både kropp och knopp.... Jag har helt enkelt inte funkat som jag borde =)
Har verkligen försökt sova och vila ut kroppen riktigt i helgen som varit. Och denna måndag har varit en av de lugnare dagarna på mycket länge! Tog en avikare på 2tim och städade upp och tvättade lite....men....det tog knäcken på mig och febern kom inte långt efter =(
Så...kort och gott...Eleonore är inte sitt riktiga jag......MEN hon kommer strax tillbaka!
Jag har vilat från allt.....inte ens tittat åt datorn, vilket gjort att jag blev lite sugen ikväll och det resulterade i detta inlägg!
Kameran har heller inte varit igång....känns lite tungt eftersom jag faktiskt har några saker som hänger över mig som jag måste ta mig i kragen och fixa någon gång....
Men, till Er som känner Er träffade vad gäller det....Jag ber om Ursäkt! Jag hinner inte med mig och jag är verkligen inte i topp trim just nu!
Jag hoppas på att motivationen och lusten återvänder! Vilket den säkert gör...men jag måste få vila upp och piggna till!

Blev flyförbannad när jag kikade på Hockeyn och ser att det går åt helvete.....Inte varit in och kikat nu på ett tag....stängde av skiten med ett X-antal mindre fina svordommar och satte ner min röv här vid datorn!

Ja, Nu är allt ordnat till resan ner till sthlm för utbildningen....eller ja....allt utom själva resan och boendet *skratt*
Men den som känner Mig förstår det! Är ju inte en människa som är känd för någon vidare framförhållning =)
Men som sagt....lite har jag ordnat med iaf....fått reda på vilka tider jag ska befinna mig här eller där! =) Vad jag ska ha med mig, vad jag borde ha med mig och vad som vore perfekt att kunna!

Nej vet ni....Nu kommer min Älskade lilla vän här och hoppar upp i mitt knä. (Harry) *ler*
Låg och myste med mig i soffan inne i tv-rummet...och när jag gick därifrån grymtade han till lite...
♥Lillkillen min♥ vill vara nära Matte =)
Vi ska strax ut på en kvällspromenad i mörkret...huvva...så jävla mörkrädd som jag är...Önskar Karln hade varit hemma och följt....
Sedan blir det en snabbdusch....MÅSTE vakna till liv för fan!
Men skulle tro att jag kommer somna som en ovaggad minigris när jag väl lägger huvudet mot kudden! Ska bli så skönt!
Men vad jag längtar ännu mera efter är tills min karl♥ kommer hem och kryper ner tätt intill och bara håller om mig!

Ja...Nej nu har jag faktiskt skrivit en hel del....och inget av intresse....Menmen, så kan det gå!

Tack för Era fina kommentarer =)
Kommer skriva när jag känner att lusten och tiden finns över!

Stora Kramar till Er som är inne och läser!
/Eleonore

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så mkt. Det värmde!! =) Ja de ska bli riktigt skönt faktiskt.. =) Älskar hösten, alla färger, mörkret så man får tända ljus o mysa.. =)

Låter som att du är väldigt sliten.. Har märkt av det några gånger nu, och du verkar ha oturen att ofta bli förkyld.. :/ å de om något drar ju ner energin och tempot..

Fick du mitt brev? Det är något ja tror skulle passa dig, och kanske du kunde få mer energi och må bättre, fysiskt.. =) Du kan ju höra av dig om du vill..



Styrkekram!!

2008-09-29 @ 21:46:23
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: victoria

Gå in på nån internetsida och jämför dom vettja =)

Ja jag har ett precis lika till Mira som jag tycker är jättebra om de inte är superkallt, och om de regnar eftersom de är regntätt...



Nej träning blir de inte, jag är Huuur föryld som helst! har snytit sönder näsan på bara idag, och har feber..

Skönt att du är på väg igång iaf =)

Jag tänker tjata på dig igen att skaffa msn..



Kram!

2008-09-29 @ 21:52:38
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt kul tips där för att få bort olycksfågeln, har dock inte provat det än, vill inte riskera ett brutet ben eller så ; ) Nej, men det ska helt allvarligt provas framöver. Men vänta nu, vad ska du på för utbildning egentligen? Kram

2008-09-29 @ 23:12:44
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Anna

"Hej! Brukar kika in här ibland! =)

Ser ni planerat en resa! Ser härligt ut! Vad bjuder vädret i Gambia på för temperatur runt december!? Ha en trevlig kväll!"



Svar:

Hallå hallå! Jasså, vad trevligt :) Vem är du då? Ja det ska bli helt sjukt skönt att komma iväg en sväng! Tror det ligger mellan 25-30 grader, alldeles lagomt :)

2008-09-30 @ 14:15:04
URL: http://annalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0