Inte . . .

Idag är Eleonore inte i Sitt esse.... Riktigt slö, leds...och ONT i HUVUDET =(
Min förkylning hänger fortfarande med...även om den känns mycket bättre...men...inte riktigt bra ännu och tror att det sitter i det att jag är så hängig i övrigt!
Kameran har tagit ett uppehåll....eftersom jag jobbar och inte är hemma förän SENT på kvällarna så har jag varken motivation, ork eller lust att fota!
Men till veckan....DÅ!!!

Jag är helt slutkörd i skallen....mycket att tänka på!
Till veckan blir det lugnt - Då - komma kameran hänga på!
Vill så mycket just nu...men orkar helt enkelt inte =(

Vill busa och leka med min Harry mycket mer än vad jag gör!
Kajaken
vill ut MYCKET mer än vad den gör just nu! Kameran vill användas så den glöder,
Alla nya filmer som dampit ner i vår brevlåda vill ses (UTAN ATT JAG SKA SOMNA EFTER EN TIMMA!!!)
Jag hinner inte!

Oj...idag blev det verkligen ett grådassigt inlägg... =( Får se om jag piggnar på till kvällen för att upd med lite trevligare och gladare inlägg...Men tvivlar på att jag komma bli så mycket piggare.... =)

Nej...work to do!

HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0