3 saker....

3 vänner
Micke
Harry
Theres

3 kommande datum som betyder något
19/9 Världens bästa SysterKarl fyller år! ♥
20/9 MODO´s första hemma match 
24/12 . . . ♥

3 låtar som påminner dig om någon/något
Dire straits - Romeo & Juliet (Min Karl♥)
Takida - Give in to me (helt underbar helt enkelt)
James Blunt - You´re Beautiful (En av mina allra närmaste och godaste vänner!)

3 personer du pratat med idag
Pappa
Micke
Ingrid
....

3 bloggar du kollar dagligen
Nevnarien

Ja....alla som jag länkar till.....
Ingen nämd, ingen onämd....

3 favoritplagg
Jeans
T-shirt
Koftor

3 (4) saker du inte kan leva utan
Harry - Min hund!
Vill inte leva utan min Karl heller...
Familjen
Spike - Min katt!

3 personer som betyder mycket för dig
Micke
Harry
Familjen

3 ord som beskriver dig just nu:
Trött
Hungrig
Kramsjuk =) (längtar efter Micke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0