Trött

Ja...faktiskt helt Jävla slutkörd efter allt vad träningspass heter! Spinc & Pump blev det ikväll. Imorgon blir det nog vila, tror jag.. Lite leds eftersom Hockeyn inte gick precis som jag hoppats... Nu har karln lagt sig, ska väl krypa upp tätt intill och mysa! Men fastnade vid tv:n - Dödligt Vapen2 ... Hemskt bra! Får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna! Nej, mobilblogg ikväll, stängt ner datorerna för natten! Så...mycket mer än såhär blir det inte! Kram och GodNatt på Er. (Saknar kommentarer...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja saknar kommentarer gör minsann ja å : ) Jag vill också kunna mobilblogga. Ska införskaffa en telefon för det ändamålet snart. Jobbat klart för idag nu, så nu ska jag också sova! Kram

2008-09-18 @ 22:46:47
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Det var en gång.... Och den var grusad HAHAHAHAHA....Hmm.... (Får väl skylla på den allt för tidiga timman och att skämtnivån inte ligger på topp!) Kram

2008-09-19 @ 06:42:52
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/
Postat av: minnelli

jaså. du har hittat kantareller.. var??? jag ha inte hitta nån än..

2008-09-19 @ 07:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0