Vilse i Pannkaks-smeten

Ja, jag vet inte...men idag har varit en otroligt seg dag....hela jag är seg.... Inte förkyld, mår inte dåligt...inte ledsen...bara seg...

Livet rusar iväg och jag hinner som inte med.... Jag hinner inte med mig själv!
Veckan som gått har varit en av de roligare på länge! Och jag känner humöret varit på topp mest hela tiden!
Ja, suveränt!

Jaha....Känner att jag ska bli bättre på en (ska inte lova för mycket) ... mera daglig upd! =)
Tror ni man lyckas!? Hmm...återstår att se!
Ska strax ta och börja med någon typ av middag. Även ikväll blir det dubbelpass!
Först ett Spinning-pass därefter följer ett BodyPump-pass.
Känns gött att få igång kroppen, svettas några liter och GLÖMMA allt som tynger ens sinne! Hmm...ja, ibland är det helt enkelt för mycket - man hänger inte med! Jag hänger inte med!

Jaha....spånar på att göra om layouten lite här på bloggen...men har inte kommit på riktigt hur det är jag vill ha den ännu...Ska försöka ta mig lite tid att sitta och knåpa lite...
Jag med min rastlösa hjärna ledsnar ju ganska snabbt också... =/
Hmm...ja....vi får se hur det blir! Ska sitta och koda om lite iaf!

Nej....faktiskt hörreni....Jag har inte mer att säga! Förbannat tråkig...men så är det!
Just nu längtar jag faktiskt bara till svetten ska rinna och musklerna jobbar för fullt!

Många Kramar på er!
Hej

Kommentarer
Postat av: who knows

Du skriver bra Eleenore - intressant läsning och vilka fina bilder - de e ju så man blir avundsjuk!

2008-09-14 @ 17:45:20
Postat av: Eleonore svarar

Who knows . . . kan jag möjlgtvis veta vem du är!? =)

Man får tacka iaf! Intressant läsning vet jag väl inte...men några fina bilder får jag till ibland!



Kram

2008-09-15 @ 09:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0