Utmanad =)

Ja...jag har ju faktiskt inte så väldigt bråttom i säng eftersom jag inte har någon direkt tid att passa imorgon....Så jag passade på att kika in hos några vänner och vad ser jag inte då....Jo att jag blivit utmanad =) Trevligt!

Okej....

Utmanad har jag blivit av Viktoria

Fem saker...

Fem saker i min frys:
Älgkött, Kycklingfileér, Wokgrönsaker, Bröd, lax
 
Fem saker i min garderob:
Hmm...Jeans, tröjor, någon enstaka klänning, underkläder, linnen...
 
Fem saker i min väska:
Ja... Telefon, Plånbok, kameran (oftast med iaf), penna och självklart min almanacka....Annars skulle jag inte ha den blekaste aning om var jag ska befinna mig från dag till dag =)
 
Fem saker i min bil:
Skivor, bajspåsar, tofflor, koppel och Harrys bälte...
 
Fem personer som jag utmanar:
Kickan   Rebecka   Mari    Sara   Therese


Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0