Lännasprinten och Rånäs-stafetten!

Ja...till Er som missat det...har jag alltså varit och gjort debut för iår i orienterarskogen i helgen...
Dessvärre har det gått precis som jag förutspådde...MAN ÄR HELT VÄCK UTE PÅ KARTAN :/
Och idag när jag kom imål kände jag att tårarna faktiskt inte var långt borta :(
(Men, med tanke på att jag inte varit ute på kartan på länge så kan jag kanske inte begära så mycket!
Löpningen i lördags gick över förväntan, vilket gladde mig, men gjorde också att det gick för fort och jag inte hann med mig själv och/eller kartan :/
Idag hade jag nätt och jämt styrfart vilket var bedrövligt tråkigt! Speciellt när man gick ut på första sträckan på en stafett!)
Men, som en klok människa sa....det är bara att bryta ihop och komma igen.
Sedan gjorde det väl inte saken bättre av att jag i natten mot fredagen åkte dit på en förkylning....borde egenligen kanske inte ens tävlat överhuvudtaget i helgen....men gjort är gjort....
Idag när jag gav mig ut...så kände jag redan påväg mot startpunkten att det tog emot rejält i bröstet och för varje andetag!
Nu kittlas det och irriterar sådär ´mysigt´ i halsen så fort man andas :/ . . . . Hmmmm

Gjorde ju iaf något klockrent iår igen!
Ifjol påväg hem från 10-MILA så körde jag ju slut på batteriet i mobilen, slängde laddaren, tappade bort bilen, men hittade igen den igen efter många om och men och en smärre svettig promenad på diverse olika cyckel, stig och bilvägar....
IÅR....Kom jag trött, sliten, halvhungrig men framförallt lättad över att snart vara hemma....fram till bilen i Sundsvall....packade in mina saker och skulle till att starta bilskrället....så går det inte! Gaah....
Tro på f*n att jag var strömlös..... (Märk nu väl att jag INTE KÖRDE HONDA....utan hade lånat min far´s bil...)...
Gissa om jag åkte på en sådan rejäl skrattattack...! JO! Var så trött att jag inte ens orkade sätta mig ner och grina!
Men det ordnade sig tillslut och jag kom iväg hemåt....OCH hör och häpna....nu sitter man här, packat upp allt, slängt i tvätten alla skitiga kläder....Till och med svidat om till morgonrocken....hur härligt är det inte!?!
Suveränt!

Nej...här tog mina sista krafter slut!
GodNatt på Er.
Kramen

Kommentarer
Postat av: Marjon

Hej!

2009-04-06 @ 07:58:28
Postat av: Eleonore svarar Marjon

Tjenare Maria!!!!!!!!

Fan vad roligt att höra från Dig!

Vad snygg du var i helgen! Eller....det är du ju jämt!

Och vad bra du sprang!!!

(Nu ska jag spä på riktigt här eftersom du klagade så på mig sist!)

PÖSS & KRAM på Dig.

2009-04-06 @ 10:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0