Packa...inte min starka sida...

....ja...egentligen borde jag väl försöka få någon ordning bland grejorna....vet jag ens vart orienteringsskorna är!?....Hmm....
Har iaf lyckats ladda över nya BodyPump release 69 på ipoden (Tack C) . . . Så nu blir det jobb under resan ner! Till veckan ska det sitta...
Sedan har jag även ett Core-pass som ska ´in´...så! Jag har det jag gör! Det är bara att börja pränta!

HOPPAS...jag håller mig innanför kartan på tävlingarna också bara!
:) Lite nervös är jag faktiskt! Men samtidigt som det ska bli jätteroligt att komma ut på kartan.
Tog det lite lugnarna på kvällens träningspass (Pump) för att inte få den där stumma känslan i benen....men vilken jag har på känn kommer dyka upp i vilket fall :)

Nej...som sagt - dags att återgå till ´jobbet´
Sitter och väntar på en tvätt också som ska bli klar innan jag kan släcka de blå - Kanske blir en film att somna till!?
Laddat hem några komedier så varför inte!

Nej...som sagt....Work to do!

God Natt på Er - Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny profil bild.. Du är ju skit snygg... Lycka till i helgen..

2009-04-03 @ 00:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0