Tisdag . . .

Den lätta bloggtorkan håller tyvärr fortfarande i sig...men det kommer det kommer :)
Dagen idag har varit såå lugn...men vad kan det annat än bli när man inte gör något....gahh...ibland är det nästan att man klättrar på väggarna!
Men....lite städning, tvätt . . . har man ju hunnit med!
Och en å en annan räkning har också hunnit slinka igenom!
Fotboll på tv:n och jag smet då in till datorn.... Får se om jag lyckas övertala för en film senare ikväll....alltid skönt att somna framför tv:n . . . jag sover alltid så gott då! :)

Några meddelanden nu...

Ida - Nu är det du som här av dig så snart du kommit hem igen :)
Viktoria - Ja...visst är hon helt underbart söt! . . . (Förstår att du blivit kär!)

Nu ska jag sätt mig med lite kort...ingen kamera har varit i farten på slutet heller...känns som om jag bara förslappas...
Dags att börja ladda batterierna inför nästa vecka :)

KRAM på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0