tisdag..

Sitter och väntar på ett sms från Victoria då vi ska iväg och köra lite agility...Harry och Jag har inte tränat på ett tag och jag känner att det är tametusan dags att låta honom hoppa och studsa lite! :)
Mynta ska självklart med...träffa lite hundar, skälla lite, springa runt som en dåre...ja...göra allt som lilltoka gör!
..De ligger och vilar så sött efter lek och bus ute nu på morgonen..

Sedan...ja...det blir lite alternativ styrka för mig idag med skulle jag tro...då jag inte tar mig iväg någon annanstans :(
Men sedan blir det lite cykel också för konditionens skull!
Ja...det är lite snabb updatering om läget.
Startade igång datorn för att leta lägenheter...men jag kan säga att jag orkar inte...för jag blir bara förbannad....Ingenting finns ju....
Bättre lycka imorgon!?!?!! Hoppas det!

Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Carina

Kom just på det att jag glömde fråga hur det går med lght:s letandet.Men nu har jag fått svar på tal =) Hade du kommit in på skola?? Minnet du vet =/ inte lika bra som förr..Kramen på dig

2009-08-04 @ 11:31:01
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0