Vad tro!?


Jag ska nu ta och köpa mig en nya telefon...då min gamla bara krånglar...
Vad vet ni om denna!?
Är det bara skräp eller är den värd att testas!?
(till detta hör ju nu att jag inte tänker köpa någon värsting längre...aldrig mera...och ALDRIG någonsin en Sony Ericsson, då de inte gjort annat än att jävlas med mig!)
Nu har min dött en gång för mycket. så är det bara!
Jag vill ha en telefon som går att ringa/sms och kanske kunna använda mot internet då och ibland, då man inte har någoin dator i närheten!

Ja...det var dagens onädigt vetande!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag behöver också köpa en ny mobil. Men det är ju verkligen en djungel! Jättesvårt att veta vad man vill ha ju! Hur lever livet annars? "Lillfan" växer så det knakar eller? :)Kramar till er!

2009-08-11 @ 12:18:30
URL: http://esisters.blogg.se/
Postat av: Paulin

Blev det den där mobilen? :) Tänkte höra med dig om jag får låna "formulären" på dina sidor "Om mig" och "Hundar" och ha på min blogg, tycker de var så bra :)

2009-08-15 @ 13:44:36
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0