A time killer

 

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Ja, då är det nog lika bra att kastrera honom!
(Detta var ju HUUUR roligt som helst *asg* - Tack Linda för meddelandet!)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hallå.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Ja, hoppas på han eller Elofsson.

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Vilket väder!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja, som fan...

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Jodå, har hittat den i snön på parkeringen...
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Kul, men då kan du ta pumpen ikväll, så kör jag torsdag istället!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Vi åker imorgon.

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Hallå, jag kan köra ikväll!
(hmm....låter riskabelt! MEN alltid trott att jag kommer dö i bilen...)

10. Vad var dina allra första ord?
Ok, det blir väl 25.



Detta var HUR roligt som helst! Fler sådana! Give me!
Nej....nu blir det en snabbdusch innan vi kikar över hos far och klämmer i oss en semla var till Mästarnas Mästare!

Bamse Kram till Er♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHAHAHAHA!!!!!!!!



Jag bara måste göra samma sak i min blogg efter att jag kommit in från träningsrundan =) KRAM

2009-02-25 @ 19:02:02
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Den här var toppen. Gjorde samma i min blogg. :) Sen ville jag bara säga SAKNAR DIG

KRAM

2009-02-26 @ 17:48:45
Postat av: ida

när kommer du in till stan då?

2009-02-27 @ 19:56:36
Postat av: Marie

Bettan bor för tillfället med min pappa i Östersund. Jag kände att jag inte hade riktigt tid med henne just nu, hon fick inte den uppmärksamhet och stimulation som hon behöver. Det gick ju bra de första 2 månaderna när Micke var hemma, men när jag blev själv mesta delen av tiden så hamnade hon tyvärr i andra eller kanske tom tredje rummet. Det var inte rättvist emot henne och pappa har tid med henne. Så vi löste det så, känns skönt att hon är med någon hon känner och älskar. =)

Jag ska försöka igen.. Suck. Struligt och sen så är jag faan inte hajj på det där med att skicka bilder i mail. Men jag ska försöka igen. =)



Kram

2009-02-27 @ 21:19:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0