En härlig förmiddag!

Här ligger vi och myser efter en härlig promenad! Själv har jag precis läst ett mail som gjorde mig riktigt glad. Vi vet ännu ingenting-Men SÅ VI HOPPAS! (Så snart vi vet själva så ska jag berätta även för Er!) Ja...spännande är det!
Annars idag då?! Jo, här hemma väntar städ och stök-och en MASSA snöskottning! (Det kan väl ändå räcka med Snö nu!) Otroligt vackert är det-Men nu håller längtan efter sommaren på att ta över!
Varma härliga sommarkvällar. Bus med Harry ute på gräsmattan. Grillpartyn! Paddla ut i kajaken på en spegelblank sjö och bara må gott!
Ja, Jag är nog en året runt människa.
Vid slutet av sommaren och hösten kan det inte bli vinter fort nog....
Och....när vintern är på sitt slut....då är sommaren inte nog nära!
Även om härliga varma vårvinterdagar är det bästa!
Packa en picknickbag, spänna på sig skidorna och ut på den vita härliga, gnistrande snön!

Ja...men nu är det mycket man längtar efter! Och vissa saker mer än andra ;) *håller tummen*

Kram och Hej

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror jag blir GALEN!!

Det fungerar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-23 @ 15:51:37
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Paulin

Ja jag är precis likadan när det gäller att längta till vintern på sommarn och till sommarn på vintern :D fast det är mest mot slutet, just nu njuuter jag! Är härligt med en så här riktig vinter! :)



Men guuuuud vad du håller oss på sträckbänken! :D nu får du fasen ta och berätta snart...;D nyfiken ju!

2009-02-23 @ 18:57:26
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0