Time för some update

Ja, var ska jag börja!?
Varit mycket mycket mycket på G här hemma....
I helgen - tävling, träning, främmande ...  och för att inte glömma KALLT värre...
 

Kändes i min luftrör under söndagens tävling....inte riktigt rätt för mig att tävla i dryga 20 graders kyla....dock hade jag min lungplus...men vad  hjälpte den!? Jo som så att jag efter haft i den i någon min fick slänga den ur käften och dra in djupa KALLA andetag....
Känns fortfarande idag =(
Jaja, jag hoppas på mildare väder till helgen när jag återigen ska stå på startlinjen.
Annars blir det till att dra något extra träningspass under veckan tillsammans med
Min goda vän Herr Lungplus
För Er som undrar... >>


Jaja, nog om det.
Idag blev det inomhusträning tillsammans med sambo. Dock blev det ett kort och halvlamt pass för mig...
Tänkte ta mig ett löppass innan jag intar platsen framför spisen...men kom precis på att min löparskor är på vilovägar.... ackackack......såååååå typiskt ;)

Min BodyPump licens kom som ett brev på posten under vår semesterresa i fjällen förra veckan. Kändes grymt skönt att ha den klart och inte behöva tänka mera på det.
1:a försöket - Hell Yeah!

Och efter ett besök med . . . . . . i fredags gör att jag sitter som på nålar den närmsta tiden....men jag håller tummarna hårt knutna och riktade uppåt!


 << Hem hit idag damp det ner en ..... Icy Box .....
Precis laddat ner en film jag hört ska vara grymt bra...
Body of Lies med Leonardo DiCaprio.

Återstår att se.....den blir det iaf ikväll tillsammans med lite mys i tv-soffan med ♥-mitt.


Innan blir det GoMiddag här i huset....(känner mig dum som inte lägger ut recept och bilder på härligheterna som doftar sååå gott här hemma i köket om kvällarna när mysfaktorn slås på!
Får blir ändring på den.

Ikväll bjuds det iaf på:

Helstekt tacokryddad fläskfile
Ungsstekt potatis
En härligt het och smarrig salsa
Guacamole
(+ för mig lite god Tzatziki)
- vad skulle jag göra utan den!?

NejNu....jädrar i min lilla låda....som för övrigt inte är så jävla liten längre...utan växer mer och mer för varje dag....hmm....och inte pga vilket i framtiden skulle kunna låta som små trippande fötter....utan iform av mina jävla elefant fötter....JA.....här är det enbart utav all MAT - okej....och godsaker....kanske mer deras fel....Banne mig.... 
Time for some serious workout....

Tack och Hej!
Kramen på Er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den filmen har jag aldrig sett :) Så då ska jag ta och ladda ner den och kika på den :)

Jo det har vart dåligt med träning på sista tiden, blev ju mkt där runt jul sen har det helt enkelt inte blivit av! Sen är det tänkt jag ska börja med fotboll igen, men jag ska nog dyka upp på några pass också =)

2009-02-03 @ 22:57:35
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du ändrar bredden under header bara =) så ska den bli bredare.



Länge sen ja, de var ett tag. Jag kan fram till söndag =) hör av dig när du kan!

Kram

2009-02-05 @ 23:09:34
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nä jag har kastat förpackningen de låg i. Har prövat söka på och se om jag kunde hitta den färgen nånstans men den finns ingenstans! Den finns inte kvar på sidan jag beställde det på heller.. :S

Jag är dock sugen på ett till (syns i min blogg) haha, man blir ju galen! Jag ska prova hålla mig..

Har du ringt numret du fick.. ?

KRAM

2009-02-08 @ 20:38:48
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nä jag har kastat förpackningen de låg i. Har prövat söka på och se om jag kunde hitta den färgen nånstans men den finns ingenstans! Den finns inte kvar på sidan jag beställde det på heller.. :S

Jag är dock sugen på ett till (syns i min blogg) haha, man blir ju galen! Jag ska prova hålla mig..

Har du ringt numret du fick.. ?

KRAM

2009-02-08 @ 20:39:49
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

45 sitter som smäck på Mira, Harry är väl lite mindre.. men testa vårat blå så får du se och fundera lite.. OM vi ska sälja det, jag har inte pratat med Dennis om det, de är hans täcke :P men testa det kan du ju göra till en början iaf =)?

Kram

2009-02-08 @ 22:11:57
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ha, jag är bäst :D

Täcket heter Tundra ;) nu är de bara att söka fram det..KRAM

2009-02-09 @ 20:50:35
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0