Äh....varför inte...

Borde egentligen ställa mig i duschen nu och sedan natta...men eftersom jag varit borta så länge så ska jag bjuda på denna!

En lista!...

Vad heter ni?
Eleonore & Micke
Hur träffades ni? Ja...en midsommarafton - min födelsedag! ...Det var en underbar sommar!
Hur länge har ni varit tillsammans? 5,5 år lite drygt♥
Är ni förlovade? Jo, sedan tre år tillbaka.
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja 
Kommer du ihåg er första kyss? Om jag gör. Och jag minns den med ett stort leende.
Vem sa "Jag älskar dig" först? ....ja....om det ska vara riktigt så faktiskt Micke.
Vem är äldst? Micke
Vilka stjärntecken är ni? Kräfta & Vattuman
Vem fyller först på året? Karln här i huset.
Vem är längst? Han är längre än mig
Vem sjunger bäst? Ha...Ja...i helgen fick vi det svart på vitt.....HAN - Jag suger!
Håller ni i handen på stan? ibland...oftast inte
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej....inte mycket, men nu känner han mig bättre än någon annan♥
Vad har ni gemensamt? Mycket
Blev du kär vid första ögonkastet? Kanske inte vid första, men helt klart vid andra ;) Kan inte svara för Micke...
Har ni någon speciell låt? Romeo & Juliet - Dire Straits
Har ni stora framtidsplaner? Planer han man väl....och ja....vissa är större än vad man tror.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja, Tunisien, Gran Canaria och Grekland
Vilket är ert bästa minne? Vet du...jag kan inte välja... Men jag kan avslöja som så att varje dag med Micke ger mig ett nytt mysigt minne. Och dem bevarar jag i säkert förvar.
Vem lagar bäst mat? Haha...Ja....Jag....jag måste få vara egoistisk och säga mig själv, även om jag vet att Han är duktig bara han vill....MEN....inte ofta han ställer sig vid spisen!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? ?!... En vanlig kväll...äter middag, busar med Harry och myser i tv-soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inget jag tycker ska schemaläggas...mer äkta om den kommer när man känner för det.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Inte direkt. 
Blir du lätt svartsjuk? Beror väl helt och hållet på situationen, men visst kan jag bli det.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ja....förr skulle jag ha sagt jag...men nu vet jag inte...lika mycket kanske.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ha....Ja...jag vet ju att jag gör det....alltid skoj att höra vad jag snackat om senare....Micke brukar mumla =)


Ja...det var den....håll tillgodo!

NU blir det natten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå typiskt, jag hade mer än gärna kommit på det passet, men käre far kommer hem från stan i kväll och vi ska äta middag och grejer med familjen. Hihi, hade jag varit där skulle jag prova fått dig att skratta hela passet igenom, med grimaser och grejer : ) Good luck tonight! Kram

2009-01-14 @ 10:22:26
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du börjat blogga igen! Du inspirerar med din energi och lust till träning!!

2009-01-14 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0