Seg dator

Finns det något värre... När jag nu väl tänkte sätta mig ner och skriva något.....då ska det krångla!
Gahh!
Ja....
MODO
....vann.... Alltid något!

Annars....ja....En liten ljusstrimma glimtar långt där framme....Jag känner mig vara på rätt väg....Men det har varit mycket. En dag var det helt enkelt bara för mycket och jag blev nästan rädd för mig själv!
Uscha....jag är inte en ledsen människa...men varit det väldigt länge nu!
Jag känner mig som en usel skådespelare i mitt eget liv! Jag spelar inte huvudrollen i min egen show....
Men - ibland måste man lägga vissa tankar åt sidan för att ta itu med andra!

Jobbat har jag iaf gjort idag, mycket trevligt att vara på ett nytt ställe =)
Ska dit imorgon också....Ja....Denna veckan är fullbokad.... 
Jobb, tunga tankar, och jobbiga ting....men ändå så....skönt att slippa klättra på väggarna....

Till helgen kan jag säga att då....blir det lugnt här hemma - en myskväll! Med allt som den hör till!

Ja Ni....vad mer ska jag bjuda på!? Inte en aning.... jag tar detta nu.....och sedan tar jag en dag i taget! Annars blir det helt enkelt för mycket.

(Ser att det är många som är in och kikar, men sketans dåligt med comments.....)

Nej....en snabbdusch nu och sedan blir det natten för den här bruden!



Vi säger Kram och Hej!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Hallåj! Här har du en som är värdelös på att kommentera!! Men jag är in och kikar titt som tätt! Hur har det gått med jägmästarutbildningen? Blir det nåt? Hoppas att allt är bra annars trots deppiga dagar! Kram Kickan

2009-01-14 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0