Semestertripp till Torpet!

Vår semstertripp blev som alla andra år till Torpet i Strömsund! Otroligt skönt...ingenting som stör....god mat, trevligt sällskap. Vad kan bli bättre än att bara springa runt i myskläderna!?
Kameran var med....bjuder här på några bilder...mer kommer fyllas på under dagen...men börjar med detta.
Annars har jag fullt upp med att plocka ur tvättmaskinen, fylla på en ny....packa....
Imorgon´börjar nämligen årets resa mot O-ringen. Som nu går i Eksjö. Blir en bit att åka...
Blir många dagar borta från mina kära♥ :(
Jag hoppas att jag klarar mig. Det är bra att sakna säger man ju..
Det roliga kommer iaf på slutet av veckan då mina kära lilla familj kommer ner för att hälsa på...och vi tar igen oss med ännu lite semester på vägen hem.
Blir ett stopp i Karlshamn hos Kate och Pär för att visa upp lillfisen med hopp om att få träffa några av kullsyskonen och se hur de växer allihopa! :)
...Vi får se om vi hinner med mer besök!
Det återstår att se!



De var mest hundarna som fick stå modell...
Men lite annat blev det också..

Och....viktigt att INTE glömma...ödlorna...som Micke fotat - Han kan han! :)
Egentligen ganska vidrich att avsluta blogg inlägget med dessa...hmm...tyvärr blir det så nu...
Ni får rulla er uppåt och titta på mina fina hundar istället!!

NU...är hela bloggen fylls i bilder, så nu tror jag att det både räcker och blir över..
Nu klarar Ni er ett tag till :)

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Carina

Gud va stor hon har blivit!! =) Vilken mysig tripp, ja det är alltid skönt att åka hemifrån en stund.Visst sen är det jätteskönt att få längta efter de sina oxå ;) Ha de så bra vännen Kramkram

2009-07-16 @ 12:24:05
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0