En bild säger mer är tusen ord...

Promenad blev det ju med Victoria (märk C:et nu bruden!) Kameran var framme ibland, då vädret växlade mellan soligt, regn, mulet och Vrålhagel... Riktigt piskande!...
Hundarna spang sina rejs så vi fotade mest för att jag skulle få till inställningarna på kameran :/
Och detta blev då på oss själva .... Så titta och Njut!

Men så snart solen tittade fram en stund ikväll så bar det iväg ut igen...
Men att få `lillfan´ att sitta stilla...är som nästintill omöjligt!...
Godis, Godis, Godis....då kanske det går :)



Nej...nu orkar jag inte mer ikväll...dags att släcka de blå och inta huvudkudden!
Kram och GodNatt

Kommentarer
Postat av: julia

vad fina bilder! lämna gärna en kommentar i min blogg :) kram

2009-06-03 @ 22:53:11
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder :) Är du nöjd med kameran? såg att victoria hade en nikon =) Stor skillnad på de två? Ifall du vet ^^

Hoppas du får en fin helg och fin nationaldag.

2009-06-04 @ 09:49:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: irene nilsson

Hej!



Härliga bilder. Känner en sådan glädje och värme i hjärtat när jag ser dom. Tack.

Irene

2009-06-10 @ 11:07:22
Postat av: irene nilsson

Hej!



Härliga bilder. Känner en sådan glädje och värme i hjärtat när jag ser dom. Tack.

Irene

2009-06-10 @ 11:09:17
Postat av: Anonym

Du är helt otrolig på att ta bilder! Man ska ha ett motto att kameran alltid ska va med, det är myckt man önskar man fick kort på! Jag blev så avis när jag såg bilderna på dig och Vickis med kamerorna i högsta hugg.. Fota på : )

2009-06-16 @ 01:59:20
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0