Ledighetskommitén antecknar...

Stavas det så!? (jag och min förbannade stavning!)
Men....vad gör det....
Mynta ligger just i detta nu och försöker äta upp dörrmattan, Harry står brevid och blir mer och mer frustrerad.... Min lilla extra hjälpreda! Två gånger idag har hon försökt sätta sig för att pinka inne....vem har varit fram om inte storkillen själv....skällt lite och puttat på henne....sedan hämtat mig! Med andra ord....hon har inte gjort inne en gång idag! *pepparpeppar*
Viktoria ringde precis och föreslog en skogspromenad! Och vi är inte sena att tacka ja! Väntar bara in sambon som ska får komma hem och ta hand om bråkstaken ;)
Ska bli härligt med en promenad och kameran är nu på laddning så kanske blir några fina bilder med!
Greet!

Har börjat köra lite targetträning med Mynta - Och lillpinglan är inte dum! Hon är snabb som satan! Eller så är det matvraket i henne som kommer till liv!
Sedan har vi också börjat som så smått att sätta lite lite kommandon...Hon är bara så rolig för hon vill verkligen visa sig så duktigt lilltjejen min!

Eftersom att jag är relativs ny på `klicker-fronten´ Så har jag börjat väldigt lätt med både Harry och Mynta!
Och Harry...han har hajat det! Men eftersom han inte är av samma slag som Mynta och inte lika mycket för Godis-belöningen...så är han lite seg...han vill hellre ha bus...och då ska det få vara så!
De är verkligen som natt och dag mina två yrväder här hemma! Me like.

Nej...svida om kanske och sedan iväg!?

Kommentarer
Postat av: Paulin

Kommittén tror jag det stavas ^^ Vad kul att det går framåt med lilla bönan! Samma här faktiskt, det är så otroligt roligt att se utvecklingen! Och till helgen ska vi på utställning både lörda och söndag, så håll tummarna! :)

2009-06-03 @ 14:44:55
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Victoria

nu måste jag ju bara RYTA till och tala om att jag stavas med C ;D



Skicka lite bilder, japp japp.

2009-06-03 @ 18:36:06
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, jag tänkte att de var ett ypperligt tillfälle att säga till när du klagade på din stavning i början av inlägget ;)



Har du fått mejlet med bilderna? jag vill oxå ha :D

2009-06-03 @ 18:45:51
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0