Lite nya ting

Har suttit och kikat på lite nya ting som behövs köpas/beställas hem...Mynta har haft turen att få ärva ett i princip helt nytt Hurtta regntäcke och flytväst - Hur bra är inte det!
Så nu är det bara Harry som verkligen är i behov av nytt regntäcke och den föredetta flytvästen är nu för liten och då är det dags för en ny! :)
Sedan har även jag tagit och beställt hem ett par nya hurtta friluftsbyxor för att ha när jag är ute med hundarna!
....Men nästa vecka bär det av in mot staden för att införskaffa lite smått och gott! Nya koppel går alltid hem, den gamla `godispåsen´ lever numera på övertid, hundgodis...ja...en massa roligt helt enkelt!

Lite nya selar och halsband ska också införskaffas.
(här kommer sambo in och bankar mig i huvudet....OM han vore hemma! ;) )
Klart att hundarna ska ha lite fint de också!

Ny Hundbur till bilen skulle också ha inhandlats...


Nej...dags för mig att sluta kika på allts som man skulle vilja ha...
men eftersom det är pissväder riktigt ute så tar vi det så lugnt och myser bara!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Victoria

men Eleonore, du måste ju önska en större bil om du ska ha plats för buren ;)

2009-06-10 @ 15:15:56
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Eleonore svar

Ja...jag vet....tänkte faktiskt lägga in bilden på bilen också :)

2009-06-10 @ 15:49:49
Postat av: Victoria

haha!

2009-06-10 @ 16:46:29
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du är bra snäll du! Och där sa du nåt klokt, att sommaren faktiskt är grå nu. nu är vi less på det.. Men, jag tror jag tar med mig finvädret då jag går på semester så vi får hålla ut 1 ½ vecka till ;)

Bilbingo imorn ja, jag vill, vill du? Isf är de min tur att ta bil :)

2009-06-10 @ 20:18:30
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0