Kort update

Idag har varit en tung dag....och mycket det pga min rygg....Tur hade jag igår då jag fick massage, men inte riktigt kry ännu... Och dumt kanske att ställa mig som instruktör och köra Pump uppe på allt - Men känns bedövligt att inte kunna hålla igång när man väl kommit igång! Är huvudet dumt så får ryggen lida!
Blev erbjuden några timmar jobb också (på dagis idag-även några timmar imorgon förmiddag)...och inte alls dumt att få in en extra liten slant. Suveränt väder har ju dagen bjudit på och vi har spenderat mest hela dagen ute! Vilket enligt mig är TOPPEN för barnen! (Sedan är ju inte jag den som klagar ;)

Pratat med kenneln och fått höra att mitt lilla Hjärta♥ växer, har nu börjat äta lite torrfoder också.
Hon blir så stor den lilla ;)
3 hela veckor imorgon! På ett sätt känns det gått ganska fort...men klart att det är segt att tänka att det är hela fem veckor till innan vi får hem henne.
Spännande något så otroligt ska det bli! Jag tror på en helvild liten bustjej!
Söt va - Något OTROLIGT!

(Foto: Kate Johnson, Night Ninja´s Kennel)
Nej...nu blir det lite mys i soffan innan jag släcker mina blå för några timmars sömn!
(sover så dåligt nu....vad är det med mig!? Vaknar riktigt tidigt och kan bara inte somna om....Kanske ska göra det till något positivt och ut på en längre promenad vid 6 på mornarna.....ehh.....ja....vi får väl se...om jag inte lyckas komma tillbaka till mina vanliga mornar som börjar i vanliga fall runt 8-9....)
Intressant läsning...hmmm...

Nej...Nu blir det soffan.

Kramen på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0