Nej vad tro!?

Ska man ta och skriva lite!? Hell Yeah!
Lite tråkigt bara då jag ser att min besöksstatistik minskat drastiskt! Hmm....why!?
Veckans första dag har inte bjudit på mycket...Började med snöoväder...men det försvann ganska snabbt.
Och nu är vädret strålande! Funderar på att ut och springa en kortare sväng....
Min kropp har strejkat nu på slutet...det har väl blivit lite mycket på slutet och det resulterade i ont i halsen och en grym huvudvärk imorse när jag öppnade mina blå.
Sedan har min rygg kapejsat nästintill totalt.... Världens knuta har jag där bak...någon som är manad att försöka sig på den!?
C eller I !? ;)  (om jag flörtar lite med er kanske!? Det är som ganska svårt att försöka massera ute en knuta på sig själv...)

Och Idisen har hört av Sig =) Vad glad jag blir!!! Jag LOVAR (märk nu - stora bokstäver!) att jag ska höra av mig så snart jag ens har funderingar på att förflytta min röv in mot Ö-sund =)
Jag är ju skyldig min sköna Brutta en fika!

Nu när jag ändå är inne på att skriva personliga meddelanden här i bloggen =) Fortsätter jag!

Till ...
~ Otvättade Fällkniv - Jag Älskar Dig och Tycker att DU är världens goaste och finste fällkniv♥
~ V & L . . . . Dags för en hundträff snart tycker jag! Harry vill ut och springa av sig med kompisarna!
   En heldag på skön med skidorna på fötterna, hundarna springandes överallt och ryggsäcken packad med en MASSA
   gott! Ni kan bara inte banga!
~ Mamma - Jag är ledsen för nötknäckarn *asg* Men det VAR en svårknäckt nöt! Jag Älskar Dig!

Nej...det var det! Ikväll blir man alena här hemma...eller inte helt, min lilla hjärtevän är ju hemma. Vi får väl hitta på något skoj och mysa lite extra!
Nu dags att göra iordning någon middag här i huset!

Dagens låt....


Kramen♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och vovvarna är på! Helt klart! :) Bara Vickis har flyttat färdigt så kanske vi kan boka in en träff? :) Vore ju hur skoj som helst! Kramar från oss

2009-03-17 @ 08:09:21
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0