Ny dag!

Nya tag...
Jag min lilla matfantast har redan från tidiga morgon börjat fundera ut vad kvällens middag ska bestå av här hemma!
Ikväll blir det iaf en (vilket jag tror) komma bli en otroligt

God kall pasta och Kycklingsallad.
Pasta
Grillad Kyckling
Fetaost
Päron
Salladmix
Rödlök
toppad med:
Valnötter
Knaperstekt bacon


Får jag fatt i kameran kanske det blir någon bild på härligheten....
Men varför det aldrig kommer i bilder och mattips här längre är för att . . . . Jag har börjat trötta på min/vår bosituation!
Och därav att vi inte har några av våra egna saker framme - det är inte roligt att bjussa på bilder på mat när det ligger på en FUL tallrik som är stött i alla kanter och vrår!
Mat är en lika stor fröjd för ögat som för våra smaklökar!
Nej...Jag vill plocka fram våra egna saker!
Jag som älskar detta med inredning, färg och form - DETTA är en PINA!
Men det ska bli ändring på det =) Förhoppningsvis så har vi snart vår lägenhet där vi kan börja på nytt!
Jag hoppas! VI hoppas!
Nej....nu blir det lite alternativ styrka här hemma
....Hade velat följa sambo och tränat, men vill inte lämna min lilla Prins♥ ensam hemma!

♥Micke - I wanna grow old with you♥

Det har blivit dåligt med filmtips, middagstips, musiktips....ja....jag har helt enkelt legat på latsidan! Men ska försöka bättra mig....
Dagens låt som går på repeat:


Nu, dags för lite nytta!
Kramen och Hej på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0