Yo ma Mannen!

Idag har vi redan hunnit med....morgonpromenaden (utan tratt)
Men nu sitter den på plats igen....några dagar till....sen så!
Jag har hunnit att koda om lite här på bloggen...ordnat med knapparna här upptill så att det syns att det är länkar....(syns det nu!?) Meningen att ni ska kunna gå in och kika på lite annat än bara bloggen =)

Annars händer inte speciellt mycket här hemma idag. Pga att vi ska ta det lugnt så följde inte jag och Harry med ut på pimpelfiske idag...lite surt....då jag tror att jag dragit upp storbaddarn...men nästa gång!

Men då har istället jag och Harry turen att dra en sväng om med damsugaren!
Städa, Tvätta...Plocka upp alla onödiga ting som ligger och skräpar!...Greeet

Lite sugen på att kika på en bra film närmare kvällen....Någon som har något förslag!?
Nej...dags att bjuda upp damsugaren till en sväng om!


Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ladda hem "Life as a House". Speciell, jag tyckte den va skitkul och hemsk.



Kram!

2009-03-07 @ 20:01:47
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0