Vipp öron

Alltså....snart får jag dåndimpen....Myntas öron vill inte bli bra! Paniken börjar ta till!
Ena örat vippar såå fint! Men det andra....gahh!
Det vippar inåt åt mot det andra örat....vad gör jag....!?
Ska jag ta ut häftmassan och låta det resa sig för att få `stadga´ först och sedan ta till häftmassa för vippen eller ska jag fortsätta ha i och hoppas det `stadgar´ sig ändå!?
De (båda öronen) vippar iaf inte för mycket och enligt mig själv och Harrys öron så tycker jag att det `fina´ örat vippar perfekt!... Det är bara det att andra örat som sagt . . . .  VIPPAR INÅT...

Ja...Någon med tips!?

Kramar


Kommentarer
Postat av: Tirova

Jag har tyvärr inga tips för jag vet inte ett endaste dugg om sånt där! :p

2009-05-21 @ 18:02:05
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0