utlovade pics...

Hej hopp...då är man in östra Jämtland igen då...jobbat idag...och nu väntar TRÅKIG TRÅKIG TRÅKIG städning utav lgh/huset vi bott i... Fy fanken...men som sagt...den blir mest som en Stor städning bara och ingen utflytt...eftersom alla våra gamla möbler komma stå kvar... i väntan på att antingen säljas eller flyttas vidare vid större boende under en senare framtid...Nu behövs de inte iaf...

Föresten....Kan ju ändå fråga!!!
Någon som är intresserad utav IKEA´s Leksvik Serie /träfärgat... så hittar ni hos oss både soffbord, hyllor, hörnskåp...hör av dig om du är intresserad så kommer vi överens om ett bra pris...
Vi har även en 3-sits Ektorp soffa med 2 tillhörande överdrag, En stor fotölj och en mindre...(med samma färg på överdrag som soffa - beige)

En liten parantes....nej över till bilderna....tänkte bjuda på några från vardagsrum och sovrum....de rummen som är klara för nu...mer kommer senare!
(De ´före`bilderna är från killen som bodde i lgh före oss...)
Förväntar mig lite comments nu också...då jag tycker det varit väldigt torftigt med dem på slutet!

Sovrum innan..
(där hade han precis tapetserat om så den tapeten fick sitta där den sitter...)


Sovrum EFTER.. 


Vardagsrum innan..

Vardagsrum EFTER.. (ursäkta de mörka korten...) I vardagsrummet saknas dock en liten fondvägg som ska vara till höger bakom soffan ut mot balkongdörren, där vi ska smacka upp två våder så snart rullen kommit på posten! Och sedan förstås allt småplock...lite tomt ännu...Men sådant måste jag gå i lugn och ro för att hitta :) Men det blir nog bra! Vi trivs!



Lägg föresten märke till kuddarna (som ännu inte fått några överdrag då vi inte hittat rätt färg...) i det lilla burspråket...Där är Harry & Mynta´s utkiksplats :) En pall ska införskaffas till helgen som ska fungera som stege upp för dem! :) Mysigt är det iaf... :)

Ja...det var det...Vad tror ni!?
Nej...dags för mig att återgå till det mycket tråkiga...att städa ut oss från det stora kaoset här i håsjö...

Längtar hem ;) På fredag ska jag mojsa ner mig tillsammans med Micke i vår nya säng och bara mysa!!!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Theres E

Men jäklar vad fint du har fått till det :) det passar så himla bra till er tror jag :) hihi...

men vi hörs framöver snart... kramen

2009-11-25 @ 20:50:25
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Hyllorna kan väl få stå kvar för att eventuellt hamna i torpet någon gång i framtiden :)

Det ser väldigt fint och hemtrevligt ut. Ser fram emot att komma å hälsa på er.

Kramiz och pussiz på dig

2009-11-25 @ 22:44:21
Postat av: Minnelli

fy helvete vilken soffa!!!

2009-11-26 @ 11:11:16
Postat av: Hanna.Erksson

Hej!



Gud vad fint och mysigt ni har det:) Tur att ni fick en lägenhet till slut minns att du pratade om att flytta förra sommaren då vi jobbade tillsammans:) Hoppas att allt kommer att gå bra där borta och att hundarna kommer att stor trivas!

2009-11-26 @ 11:33:20
URL: http://hannasblogg.svipp.se
Postat av: Linda

Men gud vad fint ni har gjort det! :) Jag älskar ljusa väggar och mörka möbler! :) Och vilken härlig utkiksplats för vovvarna! Hoppas allt är bra med er!? Kramar

2009-11-27 @ 08:58:10
URL: http://esisters.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh fy vad fiiint!! :D Nu längtar jag ännu mer till jag får komma, vart är min gästsäng? ;D

2009-11-27 @ 21:48:32
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Paulin

Jättefint..! :) Är ju i flyttsvängen jag också, vi har hållt på för fullt i två dagar, och det mesta är faktiskt på plats :) Tack vare snälla vänner som hjälper till! ^^ Ska nog lägga ut lite bilder på bloggen jag också...

2009-11-28 @ 15:22:58
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Så mysig lägenhet! Det ser ut som ni köpt samma skinnsoffa som vi!! Bra hundsoffa!

Kram från oss i Varberg

2009-12-12 @ 20:04:48
Postat av: Anonym

Men jag trodde ju att du skulle vara duktig på inredning ju. :)

2010-01-19 @ 01:13:03
Postat av: Eleonore svarar Anonym

Tar ju bort anonyma kommetarer annars....

Men nu kan jag inte göra annat än skratta.

Har bara ett svar till Dig...

Smaken är som baken - Delad!

2010-01-25 @ 21:40:29
Postat av: Anonym

Haha.. det var ju tur att den var delat då, annars kunde det gått galet!! :) Ne, men det var riktigt fint o mysigt som ni har fått till det tycker jag iaf!!

2010-01-27 @ 21:38:56
Postat av: Eleonore svarar...

Varför då denna...

`jag trodde du var bra på inredning!?!?´

Och varför anonym!?

2010-01-27 @ 22:22:01
Postat av: Anonym

För att jag är sååå feg ;)

2010-02-17 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0