Rövarkula riktigt

Ja...det är precis rätt ord för att beskriva läget här hemma just nu...!
Lådor precis överallt!
Och jag är så grymt trött i skallen.....trött i leder....i muskler....i RYGGEN....och för att inte tala om min förbannade handled som börjat spöka igen!
Jag tror att jag antagit en lindrigare form av den så kallade `knorr´sjukan!
Dock har jag inte TID att vara sjuk! För det första är det flytten...och sedan har ju jag satt upp visa mål denna vinter! I vinter så väntar både TJEJVASAN & VASALOPPET på mig!
Och jag känner mig grymt laddad! Styrkan har jag! Men ökar gärna på konditionen lite ;)
Men nog om detta....det får bli ett senare samtalsämne!

DAGEN ÄR NU HÄR!!! Eller rättare sagt imorgon :)
NU GÅR FLYTTLASSET! BayBay Hammerbeach...& HeyHey Swedbank Arena!
Ikväll packas släpvagnen (som vi nu insett kommer få gå fler än 1 gång om detta ska funka) Nog för att det är en stor släpvagn....och att den nya soffan (som är en av de större sakerna) redan är på plats...men...risken finns att den måste gå upp ännu en helg!
Förstå vad jag ska slänga allt gammalt skit!!! Yey! 
Ska försöka komma ihåg kameran...eller jag måste komma ihåg den...för att visa er lite före och efter pics!

Nja....vad mer göra nu....ska snart åka iväg och hämta släpvagnen...byta bil.
Vi har turen att få bytlåna bil med min kära mor♥ Då vi inte har dragkrok....Så ser ni bilen svira runt på byn under helgen.....det är INTE vi :)
Men som sagt...hon klagar nog inte! Som får köra vår ;)

♥ Avslutar dagens inlägg med några bilder på mina guldkorn ♥


Kommentarer
Postat av: Kate

Hej Eleonore & Micke.

Lycka till med flytten och hör av er när ni kommit på plats.. Krama om hundarna från oss..

Kramiz/ Kate & Pär

2009-11-13 @ 00:21:20
URL: http://www.nightninjas.se
Postat av: Carina

Hejhej!Hoppas att du inte blir allt för dålig nu vännen, utan att eran flytt kommer att gå smärtfritt.

Längtar tills man får se bilder på erat nya boende =) Ojoj,vilka sötnosar <3

Kramizar i massor!

2009-11-15 @ 21:42:18
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

ja skynda dej att delge bilder från nyhemmé.

Kram A-K

2009-11-16 @ 16:11:26
Postat av: Theres E

Hej gumman.. hoppas att allt gått bra med eran flytt.. själv har min flytt gått relativt bra.. med super tack till syrran som ställt upp och hjälpt till att bära.. ja här har man blivit sjuk av allt flyttande... ligger i sängen nu och kan knappt röra sig.. men oj vad det är värt det :) tänkte berätta det att nu till helgen och nästa helg kommer jag vara upptagen men efter det så kanske jag skulle kunna komma upp och hjälpa dig om du nu behöver det :)

kram på dig och krama om familjen din från mig :)

2009-11-16 @ 16:42:00
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0