Träning..

Dags att bygga på överkroppen lite tror jag! Igår var det pump på schemat! Skoj! Och sedan ett tuffare intensivare Core-pass direkt efter! Det är på tiden att börja bygga upp för all julmat ;)

Idag började dagen såååå bra! :)
Ett stort leende spred sig på mina läppar! Tänk att så lite kan göra så mycket!...


Idag dansar vi runt till olika härliga dängor här hemma! Jag dansar runt med en pensel och målar på allt jag kommer åt :) Och hundarna springer runt med en strumpa mellan gaddarna...som konstigt nog bara blir längre och längre! WONDER WHY! ;)

Nu är datumet bestämt för flytt! HELL YEAH!! Torsdagen den 12.e  går första flyttlasset! och lördagen den 14.e börjar tapeterna sättas på plats! :)
Om ni visste vilken lycka att snart få börja inreda! Jag ska förövrigt gå loss med penseln i nya lgh också...!

Nej...istället för att skriva så lägger jag in någon bild istället...och bjuder på en massa olika musik! :)
Idag är en BRA dag!

Och lite musik tack ..


Musik från två härliga love stories♥

Och nu lite dansdans :)

 The Beatles - Twist and Shout
 Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered, I´m Yours
 Del Shannon - Runaround Sue
 Ray Charles - Hit hte road Jack
 The Beach Boys - I get around
 Elvis Presley - Jailhouse Rock
 Elvis Presley - Hound Dog
 Johnny Cash - Get Rhythm
 Johnny Cash - Walk the line
 Johnny Cash - Folsom Prison Blues

Lyssna och njut!... Jag ska måla vidare! :)
Kramen


Kommentarer
Postat av: Victoria

Dion And The Belmonts, där har du en bättre version av Runaround Sue ;) annars var de mys att lyssna igenom dina låtar! vi hörs imorn!

2009-11-04 @ 22:24:36
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0