GodMorgon...

Aldrig förr har det väl hänt att jag satt mig för att blogga denna tiden på morgonen...
Men jag vaknade till liv tidigare än vad klockan ville...så...kanske är det för den tunna lilla ishinna som ligger så fint på vägen...meningen att jag ska ta det lite lugnare kanske!
Min kära Mor♥ har redan ringt mig TVÅ gånger nu på morgonen för att hytta med fingret och säga åt mig på skarpen att KÖRA FÖRSIKTIGT!
Så, det är nog bara att göra det då! :) Därför ska jag strax bege mig ner mot jobbet, så jag hinner lämna av mina hundar hos deras dagmamma (min mamma). De ligger och mår så gott på hennes kontor!

Har till och med hunnit göra iordning en `VaknaTillLiv,PåvägMotJobbetSkiva´ Tänk det ni! ;)

Dock har jag inte min bästa hårdag idag...Gråa hårstrån börja visa sig på mitt just för tillfället bruna hår...
(JA..jag vet...sjukt med sant! Men då ska ni veta att jag inte haft min rätta hårfärg på...tja...15år heller :)
Och slitet är det... Dags för ett besök hos frisören!?
Andra tror mitt gnäll är över att ajg inte har tålamod att ha en och samma frisyr eller färg någon längre tid...Och kanske är så fallet... Det kanske är dags för blondinen att komma tillbaka...i en kortare och häftigare frisyr!?
Jag är ju egentligen den där korta...rufsiga...helknäppa Eleonore!

Nej hörni! Ett inlägg helt utan mening egentligen...men antagligen för att jag känner mig alldeles för pigg nu på morgonen...Men jag tror vi slutar här innan det blir en massa mer snack om så oviktiga ting som min nya frisyr ;)

Nu...jobbet...och mina nya helt underbara skiva!

Kramar


(Mynta ligger väldigt långt fram och skyndade sig att trycka iväg Harry...därför ser hon helt sjukt stor ut!)
Men...hon börjar ju också bli stora damen!
(...Skulle ha mätt henne för att se hur hög hon hunnit att bli!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, vad Mynta växer! Hon ser ut att bli jättefin! :)

2009-10-05 @ 14:06:20
URL: http://esisters.blogg.se/
Postat av: Linda

Lyckades trycka iväg texten innan jag var klar... :P Hur är det med er annars? Blir det flytt snart? Kramar

2009-10-05 @ 14:07:20
URL: http://esisters.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Tjena bruden

You got mail!



Blir det älgjakt till helgen eller? Jag tror jag tar med mig barnen hem och följer med någon dag.



Vi kanske ska överlägga vad gäller besök hos frissan :)



Kram på re så ses vi till helgen, hoppas jag.

2009-10-06 @ 23:00:34
Postat av: Eleonore svarar systeryster :)

Överlägga besöket hos frissan! ;)

Okej, men jag måste nästan dit på fredag...om jag ska göra det denna vecka förstås! Just eftersom det är jakt till helgen :)

Självklart ses vi!!

..Men överlägga..jag har ju funderingar på något kortare...kanske...och antagligen en blondare ton...är det din tur att bli mörk nu eller ;)

Puss & Kram

2009-10-07 @ 10:44:27
Postat av: Anonym

Men vilken fin bild, i älgjaktstider : )



Ja du, väglaget, jag skulle ju åka uppöver idag, men mamma tycker jag ska vänta tills i morgon för då är det "nog bättre väder".. Suck, man kör väl bil hela vinter när det är halt, eller? : )



Kram

2009-10-07 @ 11:20:52
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: ...

hej

2009-10-07 @ 21:22:45
Postat av: Eleonore svarar

. . . ??

2009-10-08 @ 10:10:30
Postat av: Sandra

Som alltid, jättefina bilder :) vad stor hon börjar bli :)



hoppas allt är bra med er :)

kramen

2009-10-13 @ 09:03:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0