Roligt!

Har ni sett vilken KLOCKREN sida!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaaa

2009-10-20 @ 16:17:58
Postat av: Sanna

Fint du gjort om här inne! :)



Sv: Tack, roligt att du gillar bilden :D



Kram

2009-10-20 @ 16:32:22
URL: http://ladyinash.blogg.se/
Postat av: Theres E

Hej gumman.

Jo jag vet att det inte var så du menade men det kändes som så just då. Och jag vet att det var ett skämt men det blev lite för tidigt...hoppas du förstår och det tror jag nog du gör..om någon förstår mig totalt så är det du :)

Så klart att jag ställer upp på det :D ska bli super.. sen kanske du hjälper mig ;P för jag ska nämligen flytta jag med.. troligen bara inom några veckor..har hittat en dubbelt så stor lägenhet lite längre bort här och den är jätte fin och har redan tusen funderingar :)

Älskar dig gumman...förlåt om jag lät hård sist.. och sorry för att det kom flera inlägg :S

sen ja jag är nog tillbaka nu på bloggen..men kommer inte skriva så ofta.. komme troligen vara i ö-vik rätt ofta :P

KRAM

2009-10-20 @ 22:42:26
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0