Tapetsering, Målning, Möblemang

Jaha...jag tror bestämt att det är dags för någon typ av updatering :)
Vad händer!?
Ja...vad händer inte!?

Igå var vi en sväng upp till Ö-vik, Tittade in vår nya lägenhet! Kikade upp vad som skulle göras vad gäller tapetsering och målning! Komma bli super :)
Det kommer förhoppningsvis bli ljust och fräscht..
Införskaffade även den nya soffan...MIO hade vad vi önskade oss och den komma ställas på plats inte mindre än den 14.e november! :)
Bra pris bra pris . . . hmm.
Men TROR nästan det kommer bli det bästa köpet till vårt nya möblemang...förutom vårt nya soffbord då! :)
Min Mamma är VÄRLDENS BÄSTA♥
Hon har ordnat `mitt´ drömsoffbord! :)

Ett IKEA-besök ligger också väldigt nära till nu....där vi ska införskaffa den nya sängen, sängbord....samt lite olika hyllor av alla de slag....
Vad gäller plånboken så vill jag inte ens öppna den och tjyvkika...MEN...Fint blir det!

Vad jag längtar nu....vill att de närmaste 3 veckorna bara ska försvinna som en `knäppning´ med fingarna!

De nya möblerna... som ni ser kommer de att gå i svart och vitt... Och färgklickarna blir genom olika textilier!ÅÅÅÅÅÅÅhhhh... :)

(Sedan måste jag bara avslöja en sak....Harry & Mynta komma få världens bästa utkiksplats!)
Den nya utkiksplatsen & det faktum att lägenheten ligger ca 50 meter från elljusspåret är ju HELT KLOCKRENT!!!
Kunde vi hamna bättre...!? Nej...
Nej....Jag ska inte avslöja mer nu... :)
Jag må nå åka och handla också....Sambo lovade...men han har slocknat i soffan och jag har en känsla av att det inte är det lättaste att få upp honom därifrån...hmm

Sen är det bara att ladda om inför Pumpen ikväll...härligt med lite träning! Har suttit på pass större delan av dagen...och älgarna har lyst med sin frånvaro! :(

Kramar






Nyfriserad är jag ju också...
blev blondin för en stund igen...
Lite onödigt vetande sådär :)







Kommentarer
Postat av: Paulin

Ååh, visst är det roligt att pyssla med sånt där! Vi håller ju också på och ska flytta, i slutet på november, och vi har nyss valt tapeter och håller för fullt på att fundera vad vi behöver från Ikea..det är så roligt! :)

2009-10-18 @ 18:10:44
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att få skaffa nytt :) Spännande.

Hoppas allt går smidigt med flytten :) När beräknas allt vara klart då? :) tapetsering, flytten.. ja du hajjar :)

2009-10-19 @ 14:11:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0