Vad ska jag skriva!?

Jag har inget att berätta....därav inget att skriva....
Det känns som om vi har alldeles för mycket att tänka på redan! Flyttlasset börjar snart rulla uppöver...eller ska jag säga utåt mot kusten!?
Om inte mindre än 2 veckor så ska det börjas tapetsera, målas...de sista möblerna ska införskaffas!
Vi har nämligen bestämt att ta rutten ner mot Sundsvall och IKEA i samma veva som vi åker mot Övik...då slipper vi alla resor fram och tillbaka...och vi slipper stå och fundera vart vi ska lägga/ställa alla nya möbler...

Jaha...ja, mer orkar jag faktiskt inte skriva idag...känner mig slö i kroppen och lika slö i knoppen!
Har suttit alldeles för mycket vid datorn nu mot för vad jag brukar ändå...och därför...tänkte jag gå och slänga mig i soffan nu och bara mysa ett tag! :)

Avslutar inlägget med en mysig låt...

Brandi Carlile - Have you ever


Kramen och Hej!


(Kan ju faktiskt bjuda på en bild på...Kling & Klang!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0