Härliga söndag!

Började med en skön sovmorgon! Och sedan har det bara blivit mys i soffan och bus med hundarna under dagen...
Ikväll blev vi så snällt bjudna på middag, men eftersom jag stod som instruktör på både spinc & pumpen så blev det ingen middagsbjudning för mig.
Micke fick åka iväg själv tillsammans med Harry & Mynta.
Så...nu är det dem jag väntar på här hemma...Vill krypa ner i sängen och bara somna gott i Mickes famn♥

Är härligt mör i kroppen efter Spinc & Pumpen!!!
Och Vilket Pump-pass...me like! :) Även fast vi var få så blev det ett jädra liv och tunga tunga vikter!
Och min röst är helt borta efter allt gormande och skrikande! :)
Ja, ibland är det härligt med träning!
Imorgon blir det en efterlängtat löppass!

Nej...jag tror att jag kryper ner och börjar värma upp sängen till min Älskade karl!

GodNatt på Er
Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0