Länge sedan sist..

Men vi lever och frodas!...ingen fara!
Men det vore väl på sin plats för lite updatering!
Dock är jag inte så väldigt sugen på att sitta och skriva... tror faktiskt det har med layouten på bloggen att göra...
Känner att jag vill ha den mer höstlik...och ingen inspiration över huvudtaget att sätta mig ner och mixtra med den.
...Sedan har jag faktiskt jobbat lite på slutet också...och då har den tiden man haft över gått till hundarna och inte till någon tid vid datorn!
Så är det...
Men förhoppningsvis blir det fint väder i helgen! Så då hoppas jag på lite fina höstbilder!
Samt lite hjälp vid fotograferingen.... Har ju nämligen fått en hund nu som V Ä G R A R sitta stilla då kameran är i farten! :)

Bilder kommer här...några iaf... Själv ska jag hoppa in i duschen efter ett hårt pumppass...inte van vid vikterna ännu tror jag ;)
MEN härligt! Snart är man i form igen! Känns otroligt skönt ska ni veta!

..Bilder var det ja..


Är de inte fina mina små guldklimpar! :)
♥ Vad skulle jag vara/göra utan Micke och mina små!?! ♥

Annars...ja...snart börjar älgjakten, och jag längtar lite!

Kramen på Er

(måste bara fylla på med en bild på den tokiga! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Skönt att du lever! Jag blir så less då jag kollar in varje dag och ingen skriver nåt här ;) Fast de är ju förståeligt att en del folk har ett liv utanför datorn med! haha. KRAAAM!!

2009-09-03 @ 23:04:45
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, vad hon växer lillfisen! :) Hon ser ut att bli jättefin! Vore skoj att träffas något framöver! :) Kramar från oss

2009-09-07 @ 10:52:03
URL: http://esisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0