små hintar....

av vad som komma skall....
Ja...igår fick vi nämligen veta helt klart att lägenheten är våran.... :)
(efter att ha stått i kö i dryga året så kändes det vara på tiden att något skulle dyka upp! Och....när man minst anar det så....)
Fattar ni vilken lycka!!
Från och med den 15.e november så bor vi i Örnsköldsvik! Efter många om och men....och mycket snack så har det äntligen blivit verklighet! Där ni....ni som inte trodde det! :)
Iår blir det julgran myspys och rubb & stubb!!!
Lite småfix för att det ska bli precis som `hemma´....men ska bli sååååå roligt!
Nu är det shopping på G :) Ny säng....nya säng möbler, tv-bord, soffbord och en ny soffa....hmm....undrar vart de pengarna ska komma flygande ifrån . . . ?! :)
Men viktigast först....soffa och möbler till sovrum!
Det känns lite si och så på vissa områden då man har en viss trygghet vad gäller jobb och så....men....testar man inte så får man inget veta! Och vi är unga och inget som hindrar oss! :)
Jag är så glad att jag inte kan sluta flina :)

Annars har jag haft en väldigt intressant dag idag! Med lite vilja och ett glatt humör så tror jag verkligen att detta kan bli något....något bra!!

Ja....det var allt för idag....nu ska jag återgå till min plats framför spisen....har skjutit upp det alldeles för länge redan!!! :/

IMORGON ÄR DET ÄLGJAKT!!!!
Premiär för mig då jag inte kunde vara med idag tyvärr...imorgon gäller det!



Ingen röd tråd alls i detta inlägg...men lite fick jag ur mig... :)
Kramen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt att ni får komma er iväg.. och som du säger, man måste ju pröva :) annars vet man ju inte :) Det sköna är väl att ni tar äventyret tillsammans :)



Hur stor lägenhet var det? :)



KRam

2009-09-13 @ 11:17:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Paulin

Vad kul för er att ni äntligen fick en! :) Vi letar ju för fullt i Sundsvall vi, och vi hoppas på att få en ganska så snart eftersom vi sagt upp våran nuvarande till den sista november...^^

2009-09-14 @ 12:59:33
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Theres E

Men gud vad kul!!! är så glad för eran skull :D

Ja då blir det till mig att börja med kortet då eftersom jag lovat att köra upp till er :) hehe men har tydligen till november på mig ;)

KRAM

2009-09-17 @ 10:04:17
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0