Två veckor ska jag nu spendera på 'hemmapl...

img_1153 (MMS)

Två veckor ska jag nu spendera på 'hemmaplan' och ta hand om blomsterhandeln då mina före detta chefer tar och smiter utomlands på lite välbehövlig semester! Själv ska jag jobba som sagt! Hundarna följer med mig och vi hoppas på några kvällspromenader tillsammans med andra hundar och mattar ;-) MEN vill ni höra det bästa!!! När vi kommer hem så komma vi ha nytt  golv i både hall och kök!!!!! Och kanske också sovrum! Yhippiyey! Lyckas de nu få bort det som luktar så illa i vår hall så har vi bestämt oss för att bo kvar i vår lght i början tillsammans med vår lilla bajskorv och våra två små gryn till hundar! Då ska det bara upp med nya tapeter i något rum och lite småfix så komma det vara perfekt! Påtal och bajskorven!! H*n lever om som satan i magen vissa dagar!  Mysigt...men ibland gör det faktiskt lite ont...! MEN... Om ni visste vad jag saknar mitt långa hår!! Så snart håret är fit for fight och tillräckligt långt så är det Eleonore som gör en hårförlängning! Jepp!! Kort hår och jag går inte längre hand i hand känner jag :-( Jaha, där var mitt inlägg som helt saknar en röd tråd... Men... Bättre det än inget! Kramar på Er! Vi hörs och ses!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Men jag som tycker du är såndölåcker i kort! Men de ska ju kännas bra å :)



Spännande att den lever rullan där inne :D

2010-08-12 @ 11:51:23
Postat av: Theres E

Ja men du passar ju i allt så det är nog inga problem :) långt kort mellanlångt, blont brunt rött eller någon annan färg ;)

Syns om några dagar

KRAM

2010-08-12 @ 18:52:31
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0