Bakgrundsbild på phonen! ;-) Lilleman växe...

img_2210 (MMS)

Bakgrundsbild på phonen! ;-) Lilleman växer så det knakar!! Har ..snart.. gått upp ett helt kilo sedan han föddes! Inte samma kille som när vi kom hem från BB :-) MEN sååååå vacker! Här tar vi dagarna som de kommer! Och de innehåller en massa bebismys, hundbus och givetvis ett X-antal blöjbyten!  Julen närmar sig med stormsteg... Och min viktigaste julklapp är inte ordnad :-( Har lite smått panik... Men, det ordnar sig väl! Jag ska nu återgå till bebispussandet! Kram på Er


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken härlig bakgrundsbild!! :) så himla söt så!



Men du, förresten, vad är det för applikation du har för bloggen? :) Den som det står "bloggen" på ;)

Sitter och kollar efter något bra program nämligen. Men har inte kommit så himla långt i sökandet.



Kram

2010-12-19 @ 23:20:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åå vad jag är dålig på att läsa bloggar, tar en blogg-uppdaterar-omgång då och då och kommer ju på hur kul det är! Shit vad han har blivit stor!

Träffade din far på julkonserten och hörde att han skulle komma hem i jul och åka traktor : ) Hör av dig om du är i byn så jag får se den lille!

Kram!

2010-12-20 @ 16:32:54
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Maria J

Fin han är. :D God fortsättning och gott nytt år!

2010-12-27 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0