Nu är Julhelgen över.. Vi har packat in os...

img_2300 (MMS)

Nu är Julhelgen över.. Vi har packat in oss i bilen, hundar, julklappar, mat, vagn och lille Zekemannen  kom vi också ihåg ;-) Ska bli skönt att komma tillbaka till hemmets lugna vrå, samtidigt som man saknar mamma <3 på en gång man sätter sig i bilen! Jag Älskar Min Mamma!! Hon är världens bästa! ....jaha, nyårshelgen nästa då....för oss blir det lugnt och skönt! Hemma! Känns mycket bra! Tackar Vikkis för bilden ovan!! Nu längtar jag efter min nya kamera!! Någon som vill köpa min gamla?! En systemkamera, eos 400d Vi säger så och så hörs vi vidare! Hej Hopp Älgsnopp!


Kommentarer
Postat av: Iréne S

Jättefin bild på dig och Zeke! Gott Nytt År & Kram :)

2011-01-01 @ 05:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0