Yo!! Vi ligger fortfarande... Hundarna är ...

img_2036 (MMS)

Yo!! Vi ligger fortfarande... Hundarna är däckade, Micke är däckad... Och jag är också ganska däckad... MEN inte Zeke ;-) Coolingen själv är helvaken och vägrar blunda för en sekund...  Och tutten... (ja, mammas tutte) den får inte avvika många cm.. Den ska nämligen vara inom fint räckhåll för lillskiten att antingen... A) grabba tag i med munnen och börja snutta B) riva sönder med de sylvassa små finaste naglarna i stan C) eller bara helt enkelt ligga och somna tryggt bredvid! Nu frågan till Er...! Vad tror ni han gillar göra när han är vaken och bara vill ...vara vaken helt enkelt?!? Ni får en liten ledtråd i bilden ovan!  Rätt svar vinner en...sisådär 2minuters snabbgos med min älsklingsgrabb...för det är ungefär så länge som jag klarar att lämna honom ifrån mig ;-) ...nja...vi återgår till myset...Mynta har nu bestämt sig för att även hon hålla sig vaken och göra oss sällskap! Kramen på Er


Kommentarer
Postat av: Cissi

så söt :)

2010-12-09 @ 10:43:20
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lisa

kräkas kanske...

2010-12-15 @ 09:21:22
Postat av: Eleonore

Nja Lisa... när killen ser ut just såhär...dååå är det de sylvassa på naglarna som är i farten!!

;)

2010-12-16 @ 17:03:20
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0