Den utlovade uppdateringen!

Äh...tar det i samma veva...så jag sedan kan stänga ner den lilla bärbara!
Imorgon väntar jobb igen - hela veckan rättare sagt...ingen klipptid denna vecka heller!
Uscha och fy som jag ser ut upp på huvudet! Grå, tråkig och jävlig!
Menmen...jag trivs som fisken i vattnet på nya jobbet!
Och det känns som om det börjar gå framåt iaf! :)

Mynta är livligare än någon annan av oss här hemma! Bara tratten som är i vägen nu!
På fredag ska vi försöka få tid för att ta bort stygnen! Hoppas på att få tag i den jag vill ska göra det!
Fick inte direkt någon bra start eller något större förtroende för den person på en av veterinärklinikerna här i Örnsköldsvik, jag träffade kvällen då Mynta käkade i sig spiken! :/
Är glad att vi satte oss i bilen och åkte hela vägen ner till Strömsholm!
Igår åt Mynta sista medicintabletten som ska fungera som smärtstillande och läkande.
Men i helgen började lillhjärtat att spy lite galla...med betoning på lite...men ändock...jag ringde såklart på en gång och idag har vi hämtat ut en ny liten medicinflaska som ska få lilltjejens mage att lugna sig lite och sedan att läka ihop fint och bra!
Inte konstigt att det är irriterat egentligen...hennes ärr på magen är inte det `finaste´....även om såret ser riktigt torrt och fint ut så...men....ja...ni förstår! Sedan fyser ju lilltösen så snart man öppnar dörren för att gå ut och pinka då de fått rakat bort allt hår på magen hennes! På med vintervästen!!
MEN...nu ska jag inte skrämma upp Er! Hon är PIGG och GLAD!
Och....jag säger som Victoria - Det är säkert en hel vetenskap att hålla henne lugn! Svar: JAA!

Ja...då har jag uppdaterat lite...nu ska jag mysa ner mig i soffan under en filt...fryser så förbaskat...
(tror jag börjat fått dålig blodcirkulation då jag blivit VÄLDIGT frusen av mig) 
Men - inget som inte går att ordna med en extra tröja eller en filt!

Ska försöka ta och ladda upp kameran och sedan fortsätta leta efter photoshopskivan så jag kan ta och lägga in lite bilder så bloggen blir lite mer intressant!

Kramen på Er!
(tycker att ni skulle kunna bli bättre på det här med kommentarerna...!?)



Om ändå tankar kunde hjälpa♥


Kommentarer
Postat av: Theres E

okej jag får väl offra mig då :P försökte skriva kommentarer tidigare men då blev det något fel :( men men...så nu väntar man bara för att en speciell kompis ska höra av sig för att boka in en helg ilag här hemma hos mig och prataja med lite gott att äta och roligt att titta på.. om jag fixar film kan du fixa mat :P kram

2010-02-02 @ 16:35:56
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0