...

Ibland orkar man bara inte komma på en rubrik...
Sitter här hemma ensam tillsammans med Harry och Mynta. Harry gnager på ben och Mynta är leds... trattfan är ivägen!
MEN...då hon började kräkas lite galla i helgen så har vi varit stenhårda med tratten...just eftersom hon håller sig lugnare med den på! Såret ser jätte fint ut.
Ska ringa veterinären imorgon, om att kanske få en tid innan helgen att ta bort stygnen.
Men en FRÅGA!!! Någon som känner sig manad att svara....och känner sig kunna komma med ett vettigt och inte för mig skrämmande svar! Varför har min lilla tjej börjat kräka galla!? Vi har lagt om hela matschemat - 4ggr /dag, och varav en näve precis innan sängdags. Så för mig känns det inte som om magen skulle vara tom...Men jag vet ju inte.
Att hon är irriterad i magen är ju helt klart!
Men Hon äter, dricker precis som innan hela olyckan. Alltså som en häst!
Hon är lika pigg och livlig som förut.
Avföring ser också bra ut. Hon verkar inte ha det minsta ont, då hon varken piper eller gnäller!
Såret har läkt ihop jätte fint. Och tempen har vi tagit och det visar inget som helst tecken på att hon skulle ha någon feber!

Ja...har ni tips eller kan komma med något lugnade....för mig.... så - give it to me!


Annars så jobbar jag för fullt. Det är Micke som är hemma med mina bebisar!
I helgen går melodifestivalen av stapeln här i Örnsköldsvik - lite extra stoj och stim i butiken! Jätte roligt! Men samtidigt full rulle, och man är helt slut i huvudet när man kommer hem på kvällen. Det känns som om man aldrig komma bli fullärd! Jag tackar för alla snälla goa arbetskamrater som står ut med mina alla konstiga och jobbiga frågor...Som hjälper mig fastän jag bara stör!
Tacktack!

Nej...nu blir det snart sängen för min del. Jobb väntar imorgon! 
Ska ordna något varmt att dricka och sedan fortsätta mysa framför tv.n en stund till.
....och jag ska fortsätta drömma om min klipptid som bara kommer i kläm hela tiden :( Suuuurt!

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0