Snart helg!

Och jag längtar! Guuuud vad jag ska slappa imorgonkväll! Vilken jävla sovmorgon jag ska unna mig på lördag!
OCH söndag!
Något jag gjort mig förtjänt av! :)

Under förmiddagen idag på jobbet så kändes det bara som om jag ville sjunka under jorden, kändes inte som om någonting hade fastnat! Kändes hade noll koll på vad jag gjorde eller sa! Men - eftermiddagen kändes desto bättre. Jag lyckades med det jag tog mig för och det kändes bra!
Och sedan tack vare att jag fick jobba över så tog jag verkligen ett stort steg i rätt rikting vad gäller ett av programmen vi jobbar i... Tummen upp för mig!
(Ja, ibland får man heja på sig själv!)

Vad gäller lillfan så är hennes mage bra mycket bättre och också den påväg åt rätt riktning. Ska ringa imorgon för att se om någon kan ta emot oss och ta bort stygnen - Så vi kan slänga tratten åt helvete :)
Annars så är hon ju helt sjuk i huvudet - precis som vanligt alltså! :)
Tidigare ikväll så tog hon nämligen och bet Harry - RÄTT på snoppen *hahaha*
De höll på och busade, Mynta kröp in under magen på Harry och rätt som det var så bet hon till!
Harry sa ingenting....men blev så ställd och paff att han bara stod som helt förstelnad och visste inte riktigt vad han skulle ta sig till! Såg ut som om han tittade på mig och bet ihop :)
Ja...ni skulle sett, det såg rätt så sjukt ut. Och gjorde med all säkerhet ganska ont!
Nu har Lillfan iaf satt 2 av 2 herrar i detta hushåll på plats! GENOM ATT BITA DEM MELLAN BENEN!!!
Så se upp för gadden! :) Vilket nu komma bli ett av hennes många smeknamn!
Men kärt barn har många namn intesant! :)

Nej....dags för sängen!
Nu ska jag lova er en sak som jag ska hålla!!!
I HELGEN BLIR DET BILDER!! Då ska kameran ut och dammas av!! Hell Yeah!!

Kram och GodNatt på Er

(Annars har jag bara en liten parantes.....Ni är liiiiite lama vad gäller kommentarerna! :)

Kommentarer
Postat av: Theres E

ja säger detsamma :P hehe

2010-02-10 @ 14:57:28
URL: http://lillasysteredstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0