Ensam hemma...

så vad gör man....har suttit klistrad framför hockeyn! Surt att man inte tog stolen själv ikväll...menmen, hade inte möjlighet tyvärr!
Fnissat om lite här hemma...bilder kommer inom kort...

Sedan får jag ju inte glömma...Var på en arbetsintervju för ett tag sedan och jag drog det längsta stråt! Tummen upp för mig!
Bara timmar...men en ny dörr öppnas med nya möjligheter! Och det tackar jag inte nej till...
Jag stormtrivs och håller tummarna!

Mynta kurerar sig riktigt bra. Stygnen ser fina ut och hon är samma vanliga GALNA tjej! Det är nästan jobbigt att hålla henne lugn.

....Men tänka sig....ett inlägg även ikväll... det börjar gå framåt....kanske till och med blir lite bilder framöver! :)
Har några på hundarna som jag ska bjuda på iaf!

Nej...nu blir det sängen...jobb imorgon...och en powerwalk innan!
Dags att jobba på beach 2010... uscha....nu måste jag verkligen komma igång....
Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Victoria

men berätta, vad är de för jobb? låter spännande :) Så himla skönt att de läker ihop fint för lilltetan! KAn tänka mig att de är en hel vetenskap at hålla henne lugn :)

2010-01-29 @ 20:20:24
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0